گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

تو بخنــــــــــدی من میخنــــــدم

باید بیشتر کار کنم،از هوای و هوس بپرهیزم،قوای خود را بیشتر متمرکزکنم

واز تو ای خدای بزرگ میخواهم که مرا بیشتر کمک کنی.

|شهید چمــــــران |

"ع" عآشق شهید چمرانه_بهش میگه |آقامصطفی|اینجوری چمران صدا میزنه

تازه به خاطر امروز که شهآدتش بود رفت گلزار شهدا قطعه24

بهش گفتم منم دلم خیــــــلی تنگ شده،میخواستم این 5شنبه برم نشد :(

گفت من جای شما میرم

بهش گفتم سلآم منو برسون به شهدآ...

سآعت5بعدظهـــــر

سلآم_از همینجا که منم سلآم_بیادم بود

#یه روزی باهم بریم،گلزار شهدا،کهف شهدآ و...

#خیــــــــلی معتقد و مقید به این مسائل و...

#اینجور آدما خیلی دوست داشتنی هستن برام خیــــــــــــــلی|خودش میدونه عزیزدلِ منه|

#اینقدرم کتاب میخونه و اطلاعات عمومیش بالا هست خدامیدونه!|کتآب بخونیم اول باخودمم|

#یابن الزهرا خوش آمدی شمع محفل احمدی حسن سیدی حسن|مبآآآآآآآرک|

#مهدیه و نآزی شماها پیداتون میشه دیگهـ... بی ادبا نآزی که شروع کرده واسه درس!

مهدیه هم معلوم نیست کجآست_هر راه ارتباطی داشتم ازت خبر گرفتم ولی دریغ از جواب!

حتماً مشغولی و فرصتش نیست ولی منو نآزی نگرانیم یه خبری بدی بدنیستااا :|

#عکس پُست برای "ع"

#خرداد و نفس هآی آخرش و شروع تیــــــــــر

#قرآن یآدمان باشدحتی10آیه:)

#یآعلی مدد...

n0t2_14080928-5733-l.jpg

۵ نظر
علی رحمانی پور
۳۱ خرداد ۱۹:۴۰
نگا مذهبی هامون قلب قشنگتر درست میکنن با دست
ممنون
زیبا ست

پاسخ :

نگآه شما زیباست
سپآس

+بله،دیگه مذهبی ها هم بلدن
reza majdi
۳۱ خرداد ۱۹:۵۷
++++

پاسخ :

سپآس ازحضورتون
دختــــری از تبــار فاطمه
۳۱ خرداد ۲۲:۰۹
++++
التماس دعا

پاسخ :

#حآجت روابشی
نـــای دل
۰۱ تیر ۰۱:۰۲
احسنت..

عالی بود...

پاسخ :

عآلی نگآه شمآست

ممنون ازحضورتون
محمد جواد
۰۱ تیر ۱۷:۲۴

خیلی وقته توفیق نشده برم گلزار شهدا
ان شاء الله بتونم ماه رمضون یدفعه برم

پاسخ :

ان شآءالله قسمت بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان