گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

بهش اعتمآد کن

خرداد داری میروی ولی بذار حرفآی آخرم بهت بزنم و بعد برو...

می سپآرمت به خدا تا خرداد96 که برگردی و خآطراتم را دوباره بسپآرم به روزگآرت و ثآنیه هایت

نیمه اول خرداد هرچند با شروع امتحانات بود و لاغـــــر شدن من و حرص خوردن هآی من ولی

خوشحآل بودم از آمدنت و تا16خرداد این دل نگرونی ها باهام بود

 ولی همشو سپردم به خـــــــــــدا

از شبهآی شب امتحآن که استرس تموم وجودم میگرفت|صرفاً جهت اطلاع  آدم استرسی هستم|

و صبح هآی امتحآن که خودمو می سپردم به خــــــــدا و تموم دل نگرونی هامو میدادم به خدا و...

این ها ادامه داشت تا16خرداد...

|پآیان امتحانات نهآیی_طراح برنامه ریزی که هیچ وقت نمی بخشم|

|ولی عآشق مصحح های امتحآن نهآیی خواهم بود بجز مصحح فیزیک|

وقتی 16خرداد از راه رسید و بعد امتحان زیست نفس نفس نفس زدن راحت رو تجربه کردم

شروع فردا دوشنبه ی خرداد و 17 این مآه همزمان با پیشواز مآه مبآرک رمضآن و ذوق کردن من

و...

تا 20خرداد و تولد من و یه روز بیادموندنی و هدیه های دوستم و خآله وخانواده و

 تبریکآت دوستآن

#عآلی بود،عآلی باقی ماند_خداروشکر

ولی دلِ یکی گرفت ازاینکه در تولدم نبود و آرومش کردم

21خرداد تولدTeacher آموزشگآه زبآن و الآن3سال زبان بوسیدم گذاشتم کنآر و چقدر به خودم

بد و بیراه میگم که چراااا؟وسآعت12شب اولین نفر خواستم تبریک بگم

یه همچین آدم باحآلی هستم من

|صرفاً جهت اطلاع به دبیر زبآن نمی تونم بگم معلم و این حرفآ و بخاطرهمین واژه انگلیسی گفتم|

و...

شروع مآه بندگی خدا همین جوری میگذشت و سحر بیدار بودن من و صحبت های استاد

کتآب و فضآی مجازی و وبلاگ و...

ادامه داشت تا روز کآرنامه 29خرداد

شبِ قبلش و سحر28خرداد و درتمآم روز و شب و سحرهآی ماه رمضآن

یکی از دعآی ویژه م همین بود!

از سپردن دل نگرونی هام به خدا+توسل به حضرت زهرا"س" تا...

کآرنامه و رسیدن مدرسه و دادن کآرنامه و خداروشکر گفتن من

میخواستم همونجآ سجده ی شکـــــــــــر بذارم،

میخواستم داد بزنم بگم خدا ممنون الهی فدات بشم

#حضرت زهرا"س" و صدا زدن و هی تکرار کردن

#هیچ چیزی نمی تونستم بگم و مآت ومبهوت از اینکه هوامو داشتن

#اوج توکل+ایمآن و...

یکی از خصوصیاتم اینه باهرکسی دردودل نمیکنم و "فقط خدا" هیچ چیزی از دل نگرونی هام به

کسی نمیگم چون نمی تونن آرومم کنن چون "فقط خدا" میتونه بغلم کنه و آرومم کنه وهمین...!

اعتقادم براینه که اگه بخواد میشه نخواد نمیشه و همه چی دستِ خودشه!

#دوستت دارم خدا...تا ابد از عشقت فریآد میزنم

و...

30خرداد

اتفاقی که مدت ها بود منتظرش بودم بالاخره افتاد

ومن باز مآت و مبهوت...

هنوز بآورم نشده_هنوز شکرش به جا میارم و باز فریآد میزنم عآشقانه ممنون خدا

نذر هامو باید ادا کنم+قول+وای خدای من یعنی عآشقتم که توکل یعنی این

#بهش اعتماد کنید+صبر کنید برای سختی ها+قول میدم درست میکنه به حکمتش ایمآن بیارید

و...

31خرداد

شهآدت شهید چمرآن اسطوره ی عآلی علم و جهآد ومجاهد و...

ولآدت کریم اهل بیت

#خرداد مآه دوست داشتنی من حالا که داری میروی به خدا می سپآرمت

ممنون که بهترین ها رو برام رقم زدی و خاطرات خوش رو برام گذاشتی در کنآر سختی ها

#خرداد با هیچ مآهی عوضت نمی کنم و هیچ!

#دوستت دارم خرداد دوست داشتنی من

#امام حسین(علیه‌السلام) می‌فرمایند: «هرکس خداوند متعال را با صداقت و خلوص، خوانده و بندگی کند؛ خدای متعال او را به بهترین آرزوهایش می‌رساند و امور زندگی‌اش را تأمین می‌نماید».

#البته هرچند گلزار شهدا نشد برم،یکم این نرفتن دلمو تنگ کرد ولی..."ع"به جای من رفت

#عآقبت بخیر بشید

#قرآن یآدمان باشد حتی10آیه:)

#یآعلی مدد

tnvc_14022827-5377-l.jpg

۱ نظر
دختــــری از تبــار فاطمه
۳۱ خرداد ۲۳:۰۳
قشنگ بود...
میشه بیای تالار گفتگو وبم بحرفیم حالم خوب نیس اجی

پاسخ :

سپآس گل دختر
+چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان