گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

تا خدا هست دلم آرومه

تنهآ میتونم بگم

فقط توکل به خداست که دلت آروم میکنه

توکل به خدا+توسل به حضرت زهرا"س"

تموم زندگیم خلاصه میشهـ به ایمآنی که توی سختی ها خدا بهم داد:)

وقتی تو لحظآت سخت بغلم کرد،محکــــــــــــم پشتم وایساد

#یه حرف

درکنار تموم تلاشی که واسه زندگیت می کنی،بقیه ش بسپآر به خدا بذار خودش رقم بزنه!

#کسی داره این حرف میزنه که رسیده به این یقین!

کسی داره این حرف میزنه که سخت ترین روزا رو به اندازه ی خودش تحمل کرد برای بهترشدن!

کسی که تو لحظه لحظه زندگیش فقط امیدش خدا بود!

ببین دارم میگم "فقط خدا" یعنی فقط خودش،نه دوست و...!

کسی که وقتی به خدا توکل کرد نتیجه گرفت،بهترین حس ها رو تجربه کرد!

از من به شما#یه حرف

تموم حرفاتون فقط به خدا بگید،خودش فقط میتونه کمک کنه

سختی های زندگی تحمل کنید،چون یه رشد برای شماست

#ممنون خدا بخاطر سختی ها وآسونی هاو...#عآشقتم

#توسل به حضرت زهرا"س" نمیدونم چی بگم،هرچی خواستم بهم داد خانوم حضرت زهرا"س"

#خیلی دوستتون دارم خانوم جآن_صلی الله علیک یافاطمه الزهرا"س"

#بازم صبر،توکل،ایمآن،نمآز کمک کرد:)

#خیلی دوستت دارم خدآی مهربون:)[کلیک]

#یه دختر18ساله داره این حرفا رو میزنه:)

#حالا موقعه ش رسید تا به قولم عمل کنم+مطمئن بآش وقتی دارمت خدا پس میتونم!

#حالا من باید به قولم عمل کنم+چشم خدا:)

#نماز و روزه ها قبول

#قرآن یآدمان باشدحتی10آیه:)

#یآعلی مدد

zpnt_13435147-2348-l.jpg


۷ نظر
علی رحمانی پور
۲۹ خرداد ۱۲:۱۴
عالی بود
آره دیگه الا بذکر الا تطمئن القلوب

پاسخ :

عآلی نگآه شماست
بله،واقعا باتموم وجودم این جمله روحسش کردم "الا بذکرالله تطمئن القلوب"
#خدایا!شکرت
نسیم ...
۲۹ خرداد ۱۲:۲۴
بله شکی نیست....
همه اینا رو منم تجربه کردم بجز اینکه تا حالا فقط یه چیز از خانم فاطمه زهرا خواستم :)
امیدوارم ایشون اون چیزی که خواستم رو به من بدن :)

کلا عالی بود.....

پاسخ :

خانوم حضرت زهرا"س"اینقدر مهربونن اینقدر خوبن که اگه به صلاح باشه میدن:)
عآلی نگآه شمآست:)
اسوه حسنه
۲۹ خرداد ۱۲:۳۰
سلام و درود دعاگوی آرزوهایتان هستیم با مناجات زیبای " تا خدا فاصله ای نیست " به روزیم 

پاسخ :

سلآم
سرمیزنم
یا فاطمة الزهراء
۲۹ خرداد ۱۴:۵۹
من نمیدونم چرا زیاد به خانوم فاطمه زهرا متوسل نمیشم! 
یعنی این هم وطن شدن امام رضا نمیذاره به بقیه زیاد است فکر کنم :دی

پاسخ :

به به مشهدی هستی؟ بابا من در به در دنبال یه نفرم که مشهد باشه برام دورکعت نماز بخونه به نیابت:)
خواهری این کار رو میتونی در حقم بکنی؟
خوش به سعآدتت،چقدر دلم تنگ شده واسه مشهد5ماه پیش اونجا بودم...هعی:(
به آقا خیلی سلام برسون از نزدیک،ازدور که سلام می کنم
حضرت زهرا"س"توسل بهشون محشره_البته همه ی ائمه اینجورین،بالاخره هرکسی با یه ائمه ای بهتر و راحت هستن!
اهل بیت"ع"عشقن

دختــــری از تبــار فاطمه
۲۹ خرداد ۱۷:۱۴
مادرمون حضرت زهرا اینقدر ماه هستن که اگه به صلاح باشه حتما درست میشه با توسل به ایشون
یاحق

پاسخ :

بله،دقیقاً
حق یآرت
مقم معظم دیوانه نقشه کش
۳۱ خرداد ۲۳:۵۵
عه چرا پست بالاییت حذف شد؟؟:|:|
عیدت مبارک(:

پاسخ :

صلاح بود پآک بشود :|
عیدت تو نیز مبآرک بآنو:)
ازاین طرفا_یه وقت به روت نیآری آدرس وبت رو هااا :/
محمد * شـــــــــورگشتی *
۰۱ تیر ۰۰:۳۴
من تو اسم اون کامنت بالایی مونده م!!
چی میخواد بگه؟!

پاسخ :

# اون دوستمه :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان