گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

پسرحضرت زهرا به دعا محتاجم


میدونی آقا وقتی تصور می کنم مرا هم میبری

تصور می کنم چمدان را جمع می کنم و از خانه میزنم و میروم حتی از درس!

تصور می کنم من و بین الحرمین

من و ارباب

همآن آرزوی دوست داشتنی و محآلی که می پنداشتی

امّا حالا دعوت شده ی ارباب هستی!

فکرش را بکن

من و اشک هایم

من و چفیه مشکی_پلاک_مداحی_در به دری_تربت_تسبیح آبی_سرتا پا مشکی بودنم

آقا

اینکه از دور صدایت کنم و میدونم جواب میدهی امّا جواب رفتن را چی؟

میگن اونایی که میرن 1001 درد دارن

ولی

اونایی که نرفتن1000 تا

من قبول ندارم،میدونی چرا آقا؟

اونی که رفته1000 تا دردش دوا شده،1 درد داره واسه نرفتن و دلتنگی

امّا

اونی که نرفته برای1000 تا دردش داره زار میزنه -__-

#"م" حالا که کربلآ رفته ای میگویی نمیفهمم،آره راست میگی نمیفهمم من که مثلِ تو لایق نیستم!

میدونی مشهدالرضا_حرم چقدر کربلآ گفتم؟

میدونی چقدر دلم شکست

ح س ی ن کآش میشد دوریت رو فراموش کنم ولی نمیشود ارباب...نمیشود

#هنوز لایق نشده ام یعنی؟

هنوز...

ارباب همش دارم فکرمی کنم اربعین کربلآ میبری یانه؟

ارباب میترسم بازم دعوت نشم و باز بگن سآل بعد

ارباب میترسم...

خوش بآشی آقا با زائرات[کلیک]پیشنهآد میکنم کربلآ نرفته ها گوش کنند

#دوستم اومد از کربلآ دلم سوخت با خاطرات کربلآش،هعی:(

#فکر کن مثلِ عکسِ پُست من هم بین الرحمین بشینم و دردودل کنم،یه لحظه فکرکن...

#اللهم الرزقنا کربلآ_میشود تو هم مرا دعآکنی؟

#گذر ِتک تک این ثانیه های عمرم به قدیمی شدن نوکری ات می ارزد

#قرآن یآدمآن باشدحتی10 آیه:)

#یآعلی مدد...

۸ نظر
خواننده معمولی
۲۵ خرداد ۲۰:۴۷
اساسا قبول ندارم  که
اونی که لیاقت نداره نمیره و اونی که لیاقت داره میره!
آدمای خوبی رو میشناسم که بنابر دلایل موجهی نمیتوانند بروند
ولی میدونم یک روز میرن و اون کربلا ،یک کربلای واقعیه
و کسانی هم هستند که با دعوا و کشمکش و...می روند ،می روند و حال میکنند و برمیگردند و چند روزی به خاطرهمان حال، خوب میمانند ولی
یکم بگذره دوباره می شوند همان آدم قبلی.

دوست ندارم بگویم یک کربلا برو که واقعی باشه و همون کافیه،آخه کیه که دلش کربلا نخواد:)ولی به قول شهید آوینی:کربلایی باشید  حتی اگر کربلا نرفته اید...

پاسخ :

من حرف شما رو قبول دارم :|

ولی اینا حرف دلِ یه عآشقه :(

اینقدر منطقی با متن های من برخورد نکنید :|

من یه دخترم و احساسی می نویسم :/

پس لطفاً منطقی نگید وقتی متنم حسِ عاطفی رو داره و به نظرتون هم احترام میذارم :|

یآعلی
دختـــــــری از تبــــار فاطمه
۲۵ خرداد ۲۲:۱۰
خیلی به دلــــــــــم چــــــــــسبید
دستت دردنکنه آبجی

پاسخ :

خواهش آبجی جآن

هوای دلت آسمونی باشه:)

#حآجت روابشی:)

منم دعآکن
سید مهدی رییس السادتی
۲۵ خرداد ۲۳:۴۵
سلام
کیف کردیم
اللهم الرزقنا کربلآ

پاسخ :

سلآم
التمآس دعآ
علی رحمانی پور
۲۶ خرداد ۰۱:۰۲
ماهم دلمون هوای کربلا کرد
انشالله مام بریم

پاسخ :

ان شآءالله
خواننده معمولی
۲۶ خرداد ۰۲:۳۵
خب منم دخترم
:دی

پاسخ :

من دیگه حرفی برای گفتن ندارم :|
مهدیه
۲۶ خرداد ۰۹:۲۲
التماس دعا کربلا نرفته 

پاسخ :

#حآجت روابشی
رفاقت به سبک شهید
۲۶ خرداد ۱۵:۱۰
ان شالله شب قدر کربلا امضا بشه

پاسخ :

ان شآءالله:)
سربازکوچولو ...
۲۹ خرداد ۱۹:۳۹

یه قسمت از یه مداحی این میخوند:

دلم گرفته

مثه بچه مرده ها دلم گرفته

کدوم گناهم من و از تو و

تو رو ازم گرفته

آرزو دارم

حتی شد

جنازمو حرم بیارن...

واقعا داشت حرف دل ما رو میزد....

پاسخ :

هعی:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان