گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

هی آبروی رفته من را تو میخری

پیش آقا امام زمان بودم...

 آقا داشت کارامو و گناهامو میدید گریه میکرد...

 گفتم:آقا...

 آقا گفت:جان آقا؟؟؟؟به من نگو آقا بگو بابا...

 سرمو انداختم پایین ...

 گفتم:بابا...شرمندم از گناه...

 آقا گفت:نبینم سرت پایین باشه ها عیب نداره بچه هر کاری کنه پای باباش مینویسن...

میفهمی یعنی چی...

[این پُست کامل میشود]

#چشم تو خیس میشود و غصه میخوری* وقتی که از حوالی این شهر بگذری[کلیک]

#تلنگر_به خودم

#امر به معروف و نهی از منکر یادمون نره،عمل کنیم!

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان