گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

تا حالا برایش چه کـرده ای؟


موکب به موکب ِ زندگی ،

که در هر کدامش می ایستم تا خستگی هایم را زمین بگذارم

یقین دارم

مهـــــــــــــــــــدی ِ فاطمه

با من است .........

صبر ِ این روز هایم

حاکی از حضور ِ نگــــــآهـــــــش است ........

و تنها امیدم به یک حدیث از پدر امت است .....

"مهــــــــــدی نمی آید مگــــــــر ناگهانی ...... "

امیدم به تمآم ِ لحظه های

نـــــــــــآگهانی ست .......

که طنین ِ "انا المهـــــــــــــــــــدی"

ق ل ــــب ِ شیعه را

آرآمـ گرداند .........


#متن بالا_ برگرفته شده از آبـ ریـ زان ،خیلی به دلم نشست :)

#سرباز مهدی اونیه که تواوج گمنآم باشه_#این 2شنبه نیز نامه ی عملم به سویت روانه شد آقاجآن :(

#ببخش برمن آقا_تمآم تلآشم می کنم

#امر به معروف و نهی از منکر یادمون نره!

#قرآن یآدمان باشدحتی 10آیه :)

#یآمهدی ادرکنی


۸ نظر
❤منتـــظر المـهـدی❤
۱۱ خرداد ۰۴:۲۸
تاحالا با گناهانم ظهورش رو به تأخیر انداختم  :-(:-(

پاسخ :

منم :(
نـــای دل
۱۱ خرداد ۱۱:۳۹
بیمار گشته است قلوب از عیوب ما
دانیم گشته سد دعاها، ذنــــوب ما

یا غــافر الذنوب گناهان ما ببخش
وانگه رسان ظهور طبیب قلوب ما

اللهم عجل لولیک الغریب الفرج

پاسخ :

یا غــافر الذنوب گناهان ما ببخش :(
مهدیه
۱۱ خرداد ۱۳:۴۶
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
سهلام به من ...سهلام به تو .....سلام سلام
خوبی فاطمه جون ؟
چه خفرا ؟
وای یه عالمممممممممممه ی عالمه  دلم برات تنگیده آجیییییییییییییی
خوب چی بگم؟!
اول اینکه ببخشید دیر اومدم وبت ....مرا عفو کنید بانوی من ...شدیدا درگیر درس و مشق بودم ....اوووووف یعنی دیگه میخوام کله امو بکوبم به دیوار .
دوما اینکه مودم جمع شده بود توسط والدین .....خخخخخخ
آخه چقدر من مودب شدم خدایا
حالا وایسا امتحان ها مون تموم بشه....بعدش کل تابستون  واست حرف دارم ....پارسال تا بستون  که نفهمیدم چه جوری گذشت ..هیچی ازش نفهمیدم ..گوشیمم که خراب بود ..این گواهینامه گرفتن هم یه طرف ...اصن یه وضعی به خدا.
امیدوارم امتحان زبانت رو خوب بدی ایشاالله
چون اینجوری که دختر خاله ام میگفت امتحان هاتون خیلی سخته ...من فقط سوال های ریاضیتون رو دیدم ...افتضاح سخت بود واقعا ...خدا بهتون صبر بده
بعدشم اینکه من از الان تا چهار روز دیگه تعطیلم بعدش چهار تا امتحان پشت سر هم دارم
دوباره میره تا30 خرداد یه دونه داریم ....خخخخخ
وقتی اومدم دیدم هنوزم پست میزاری خیلی خوش حال شدم ...خدا خیرت بده واقعا ...بقیه که اصلا یادی از من نمیکنن
بازم به معرفت تو...خیلی خیلی دوستت دارم خواهر گلی کوچولوی خودم
همیشه به یادتم و برات دعا میکنم ...بازم معذرت میخوام که خیلی دیر اومدم وبت ...ولی دلم برات یه ذره شده به جون خودم
میدونم دلت میخواد خفه ام کنی ...من تسلیمم ....خخخخ
فاطمه ببین من چقدر تایپ کردم به خدا بیام ببینم فقط چهار کلمه جواب کامنت منو دادی  ناراحت میشماخوب چیه یه مدت نبودم ..میخوام الان از حالت با خبر باشم
همه ی پست هات هم خوندم ...عالی نوشتی
خوب من دیگه برم ...فقط یه چیزی اگه خواستی تنبیهم کنی با شلنگ اب باشه لطفا ...آب بازی دوست دارم ...خخخخ
باشو برو یه چیزه شیرین بخور میدونم فشارت افتاده از دست من ..ولی چه کنم دیگه فقط تو رو دارم خو ...پس من کیو حرص بدم ....خو راس میگم ..والا
چاکرتم هستم در بست ...چه کنیم دیگه یه دونه ابجی کوچولو که بیشتر ندارم....بازم میام بهت سر میزنم ایشاالله بعد از اینکه چهار تا امتحانم تموم شد ...تو این چهار روز تعطیلیم هم در خدمتت هستم
التماس دعا
یا علی
موفق باشی
 
 


 


 








پاسخ :

جیــــــــــــــــــــــــــــغ سلاااااااااااااااااام کجاااای بی ادب؟
عذرت موجه می پذیرم :|
دفعه دیگه باید والدینت بیاری اگه دیر بیاااااااااااااااااااااااااااای!
پیر شدم تا امتحانا گذشت :|
الان یه 20سالی بزرگ شدم :) بوخودا بیا ببین :/
نیومده کجآ هوممم؟بی ادب :|
قربونت :) بیادتم  دیگه مگه داریم مگه میشه نباشم؟ #مآنیز تو رو دوست داریم بآنوجآن :)
دقیقاً میخواام خفه ات کنم امممم خوبه خودت میدونی ها!
من که عآلی مینویسم :] خخخ :) تعریف کنم از خودم :|
مهدیه خونه داره دوره سرم میچرخه :(
اگه خوب نشم میرم دکتر :(
موفق بآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآشی :)
علی یآرت:)
سنین ...
۱۱ خرداد ۲۳:۰۹
سلام بسیار زیبا بود عکس هم قابل تامل بود
خدا کمکمون کنه اذیت نکنیم آقا رو

پاسخ :

سلام ان شآءالله
علی فرهمند
۱۳ خرداد ۰۰:۳۹
من تو همون عنوان موندم

واقعاً چه کردم جز گناه

پاسخ :

هعی :(
دختـــــــری از تبــــار فاطمه
۱۵ خرداد ۱۵:۵۷
زیبا....خسته امتحانات نباشید؟

پاسخ :

سپآس :)
ممنون عزیز
مهدیه
۱۶ خرداد ۱۱:۰۱
الووووو فاطمه .....ای بابا ....شانس ما رو باش خدا میبینی
همیشه روز بعد نظراتت روثبت میکردهاااا ......ای بومبالی بومبال
والا ما دریا هم بریم خشک میشه ....شانس که ندارم من حالایا فاطمه  منهدم شده یا اینکه نظر من وسط راه ازبس توپ بود ترکیده ....خخخخخ
ما که رفتیم سر درس و مشقمون ...خیر سرم دانشجوی مملکتم ...خخخخ
مدیونی فک کنی من درس نمیخونم ...خخخ
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
حالا اگه شانس منه فردا میام میبینم به  به فاطمه وب رو ترکونده ...کلا تخصص فاطمه در ترکوندن وب هاش هست
یا علی
 

پاسخ :

الو خب من چیکار کنم زمان استراحت تو افتاده بود موقعه زیست :|
ببخش بآنو ولی هستم تا... نمیدونم :|
دانشجوی مملکت خداقوت :)
جیغ بزن جیغ :|
راستی نازی چند بار احوالت ازم پرسیداااااااا :)
خخخ دقیقاً میخوام وب بترکونم :)
علی یآرت:)
سربازکوچولو ...
۱۶ خرداد ۱۷:۴۸

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ :

آقاجآن بیا_دلمآن میگوید بیا_اعمالم میگوید نیا_چه پارادوکس عجیبی است!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان