گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

الحمدلله کما هو أهله

پرواز

آره،پرواز !

نظرت چیه؟

یه حسِ خوبهـ یه حسِ رها شدن، یه حسی که خیلی وقتهـ منتظرشم!

مثلاً شهیدحمیدسیاهکالی مرادی پرواز کرد !

مثلاً وقتی کنار صحن مشهدالرضا نشستی!

وقتی...

اصلاً پرواز یعنی اوج و نهآیت رسیدن !

یعنی رها شدن از هرچیزی غیر از خدا !

تو باید باور داشتهـ باشی...

هیچ وقت خاطر های خوبی رو که کنار باب الجواد و مشهد الرضا پارسال داشتم،فراموش نمی کنم!

هیچ وقت یادم نمیره،عجیب ازم پذیرایی کردی آقا جآن...

اصلاً بگذار بگویم،وقتی آمدم مشهد الرضا بیشتر عآشقت شدم،همآن عآشقی زیبا...

میدونم جواب درد ودل های کنار ضریح رو بهم میدی!

میدونم حرفامو شنیدی!

میدونم...

آقاجآن،میدانی دلم برات تنگ شد،میدانی قول مشهد رفتن از بابا گرفته ام

میدانی اگرتو بخواهی،من دعوتم وگرنه کارم درست نشود نمیشود!

وقتی مشهد الرضا حرمتآن دعوت  بودم،وقتی قدم به قدم راه میرفتم،سرشار از آرامش محض بودم!

سرشار از معنویت!

سرشار ازحسِ پرواز!

وقتی وداع شد،باید میرفتم ولی دلم نمیومد،دل بکنم :(

یادتونه،هر نگآهی میکردم،میگفتم آقا دفعه بعدی دست پُر میام،دفعه بعدی حآجتموگرفتم!

نمیدونم چرا؟

ولی عجیب عآشقتون شدم،عآشقِ مهربآنی بی حد و اندازه ی اهل بیت "علیه السلام"

چه حیف...

که بعضی ها شما رو ندارن،چه حسرتی به دلش می مآند

ولی من که شما رو دارم، تونستم شیعه حقیقی باشم؟

تونستم پیرو باشم؟

#امر به معروف و نهی از منکر یادمون نره !

#صحبت حضرت آقا...در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) رو دیدید؟

پیشنهآدم_اینه_حتماً ببینید!لینک نماهنگ [کلیک] و اصل سخنرانی ببینید![کلیک]

#هر کسـی داد سَـلامی به تـو و اَشکَــش ریــخت

 اونَظـَرکَرده ی حَضـرت زَهــراس اَباعبــدالله

 #صلی الله علیک یااباعبدالله

ولی آقا جآن...

شما منو کربلا نبری باز هم دَم از عشق تو میزنم!

مگر نوکر میشود برای اربابش مجنون نشود؟مجنون کربلایت میشوم حسین

#آرزویم این است.... زیر ایوان طلا،... آرزوهای قشنگت همه یکباره برآورده شوند...

#قرآن یآدمان باشد حتی10آیه :)

#یآعلی مدد...

۷ نظر
دچــ ــــار
۰۵ خرداد ۱۶:۴۴
آشفته ام
چو پیرغلامی که از غمت

یک عمر گریه کرد.. ولی کربلا نرفت...

پاسخ :

آشفته ام :(
نـــای دل
۰۵ خرداد ۱۶:۴۹
اللهم ارزقنا حرم...حرم...حرم :(

پاسخ :

اللهم الرزقنا حرم
سنین ...
۰۵ خرداد ۱۶:۵۸
سلام امیدوارم برید هرچه زودتر

پاسخ :

سلام ان شاءالله
سیّد محمّد جعاوله
۰۵ خرداد ۱۷:۱۱
مطلبتان آسمانی بود
ممنون

پاسخ :

سپآس از حضورتون
محمد * شـــــــــورگشتی *
۰۵ خرداد ۱۷:۴۹
عشق به کربلا داره میشه موضوع اول پستات!
چه که نمی کنه عشق مادر سادات؟!

ان شاءالله به آرزوتون برسین

پاسخ :

ان شاءالله
اللهم الرزقنا حرم...
علی فرهمند
۰۵ خرداد ۱۹:۵۱
یا امام رضا

پاسخ :

:)
سربازکوچولو ...
۰۵ خرداد ۲۳:۴۸
ان شاالله که بازم برید
ملتمس دعا

پاسخ :

ان شاءالله دعآ کنید
حآجت روا بشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان