گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

خدایا!خودت دلمو آروم کن :(

دلم گرفتهـ

دلم از دنیا گرفتهـ

حتی شبِ نیمه شعبان،بدتر دلم گرفت،چقدر سخت که هستی اما نمی بینمت آقا :(

آقا

من این دنیا رو نمیخوام،از تمومش دلم گرفتهـ

شهدا،شهآدت و رسیدن به خدا...

چقدر دلم گلزار شهدا میخواد، بی خیال تموم دنیا،من دلم آسمون میخواد :(

#مدافع_حرم_عمه جآن

#من_مدافع_چآدر_عمه جآن

8سال دفاع مقدس و اونایی برنده شدن که پآی ایمانشون و اعتقاداتشون وایسادن

حالا

جنگ_سوریه_حرم_همآن هایی که عاشق شهآدت بودن و منتظر_حالا برنده میشوند

#برام_دیگه_هیچی مهم نیست،شاید...

#اسم شهآدت که میاد_نمیدونم چه جوری گریه ام نگهدارم آقا...

آرزو برجوانان عیب نیست :(

بگذار بگویم مثلِ کربلا نرفتن

کربلایم ببری یا نبری حرفی نیست...

 تو نگیر از من بیچاره "حسین" گفتن را...

مثلِ گلزار شهدا که 6ماهی میشه نرفتم :(

مثلِ...

دلم تنگه و از دنیا گرفتهـ

آی شهدا دلمون تنگه براتون :(

#چه جوری_پرواز کردید_

منِ دلتنگ و...


به ما گذشت نیک و بد، اما تو روزگار

 فکری به حال خویش کن، این روزگار نیست ...


#امتحانای_نهآیی_اصلاً خوب نیست_تلاشم نتیجه نداره :|

#خیلی_خیلی_بی خیآل میگذرم_شاید درست شد:(

#هدف_رسیدن یا نرسیدن؟

#کمکم کن خدا_برای تموم زندگیم

#التمآس دعآ

#قرآن یآدمان باشد حتی10 آیه

#یآعلی مدد...

۶ نظر
دچــ ــــار
۰۳ خرداد ۱۶:۳۳
ایشالله

پاسخ :

ان شاءالله
فاطمه (خودکار بیک)
۰۳ خرداد ۱۶:۳۵
روزی نیست که نفرینشون نکنم :|

پاسخ :

امیدوارم...و هزار حرف :(
فاطمه من از نمراتم اصلاً راضی نیستم :(
نـــای دل
۰۳ خرداد ۱۶:۵۶
ان شاالله موفق باشید...

پاسخ :

:)
چشم به راهم ...
۰۳ خرداد ۱۷:۵۹

 تو نگیر از من بیچاره "حسین" گفتن را...


برای ما هم دعا کنید ...

پاسخ :

+حآجت  روا بشید...
محمد * شـــــــــورگشتی *
۰۳ خرداد ۱۸:۰۱

کربلایم ببری یا نبری حرفی نیست...

 تو نگیر از من بیچاره "حسین" گفتن را...


پاسخ :

هعی :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان