گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

بیا ببین چه کرده با دل دیوانه من

امروز که  سرویس موقعه ی برگشت اومد دنبالم

رادیو ماشین یه برنامه داشت به اسم مخاطب خاص

درمورد "سماجت"صحبت میکرد!

بنظرتون "سماجت" خوبه یا بد...؟

اصلاً تا حالا سماجت داشتی؟

به نفعت بوده یا به ضررت؟

+

تصمیم اینهـ برای درس و 20گرفتن سمج باشم!

امروز_فیزیک_شیمی_ریاضی_عربی_خستهـ شدم :|

2ماه دیگهـ من کنکوری میشم،هم اکنون نهآیی!

یه موقعه هایی سماجت خوبه ولی یه جاهایی سماجت تازه کارو بدتَر میکنه!

مثلاً سماجت برای خوبی کردن خوبهـ ! ولی برعکسش! :|

سماجت توی خوبی ها خوبهـ !

زندگیتون پُراز سماجت های خوبِ قشنگ! (:

+

وقتی که برای کسی " دعا " میکنید،

خدا می شنود واجابت می کند،

بعضی وقتها که بی دلیل شادهستید،

یادتان باشد کسی برایتان " دعا " کرده ...

أَلا إِنَّ أَوْلِیَاء اللّهِ لاَ خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلاَ هُمْ یَحْزَنُونَ/ یونس﴿62﴾

 آگاه باشید که بر دوستان خدا بیمی نیست و غمگین نمی شوند

[التمآس دعآی برای من]

آهنگش فوق العاده س[کلیک]

+

#قرآن یادمآن باشدحتی10آیه (:

#یآعلی مدد...

۹ نظر
عین نون
۰۷ ارديبهشت ۱۶:۳۵
اغلب آهنگای علی زند وکیلی خوبن :)
ان شاءالله تو 20 گرفتن از امتحان زندگی سمج باشید :)
التماس دعای فرج (گشایش)

پاسخ :

بله،خیلی!
ان شاءالله (:
حاجت روا بشین
فاطمه (خودکار بیک)
۰۷ ارديبهشت ۱۷:۳۹
تف به کنکور :]

پاسخ :

نفرمائید شما که درس خونی باباجان :]
نـــای دل
۰۷ ارديبهشت ۱۷:۴۳
ان شاالله موفق باشید...

پاسخ :

ان شاءالله همگی موفق باشید
دچــ ــــار
۰۷ ارديبهشت ۱۸:۳۰
سمج بودن نتیجه میده 

پاسخ :

بلی (:
مهدیه
۰۷ ارديبهشت ۱۸:۴۵
سلام آجی فاطمه .....جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ 
خوبی خواهری ؟ چه خبرا ؟ ای بزنم لهت کنم ....خخخخخ
پستت خیلی زیاد خوشگل نیست ...چیه همش که نباید تعریف کرد
باشه بابا قهر نکن ...خوبه پستت ....آبجی فاطمه ی کوچولو ی من همیشه نمرش تو درس ها 20 هستش ...مگه نه ؟ موفق باشی گلم 
عکس پستت خوشمان آمد ...گوگولیه :-)
برا منم دعا کن آجی ....عاقا یه چیزی بگم من همیشه میام وبت هااا ...ولی دیگه خیلی پرووویی هستش که نصف کامنت های پستت مال من باشه به خاطر همین منتظر شدم پست جدید بزاری ...مراقب خودت باش آجی فاطمه گلی ...دوستت دارم 
یا علی ....

پاسخ :

سلام آبجی مهدیه...جیــــــــــــــغ جیغوی من چطوری؟
خوبم میگذره دیگه :)
 من قهر؟اصلاً مگه میشه باتو قهر کرد؟ :|
ممنون،توهم موفق باشی (:
بلی بلی خودمم خوشم اومد گوگولی مگولی :]
چشم،حاجت روابشی مهربون مآدربزرگ خخخ :|
شما لطف زیاد داری نسبت به من مهدیه نمیای وبم دلم تنگ میشه شده حتی بیای وسلام کنی دلم گرم میشه!
مواظب خودتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ باش،مهدیه جون...
#دوستت دارم
علی یآرت...
مهدیه
۰۷ ارديبهشت ۱۹:۱۴
جزوه امتحانی چیست؟
 جسمی است سمی که در اولین تماس با دست 
 یا حتی نگاه کردن در کوتاه ترین زمان ممکن،
 انسان را به خوابی عمیق فرو میبرد...😴

���

پاسخ :

اوه اوه یس :)
مهدیه
۰۷ ارديبهشت ۱۹:۱۵
دکتر الهی قمشه ای:

تا حالا دندونپزشکی رفتین ؟؟؟
اول دکتر چند تا سوزن میزنه تو لثه تون، بعد اون مته رو میگیره دستش...
بعضی وقتا از شدت درد دسته های صندلی رو محکم فشار میدیم و اشک تو چشمامون جمع میشه
چرا نمیزنین تو گوشش ؟ 
چرا داد و هوار نمی کنید ؟ 
این همه درد رو تحمل کردید، این همه سوزن و آمپول و مته و انبرو 
خوب اعتراض کنید بهش! 
چرا اعتراض نمی کنید ؟
تازه کلی هم ازش تشکر میکنیم و میخوایم بیایم بیرون میگیم: آقای دکتر ببخشید وقت بعدی کی هستش ؟!
نمی خوای خدا رو اندازه یه "دندونپزشک" قبول داشته باشی ؟
به دکتر اعتراض نمی کنیم چون می دونیم این درد فلسفه داره و منجر به بهبود میشه،میدونیم یه حکمتی داره، خوب خدا هم حکیمه...
اصلا قبلا هم به دکتر می گفتند حکیم...
یعنی کارهای او از روی حکمت است.
وقتی درد و رنجی رو تو زندگی ما فرستاد، ازش تشکر کنیم، بگیم نوبت بعدی کی هستش ؟
رنج بعدی؟
به من بگو مدرک خدا رو قبول نداری ؟؟؟
حتی قد یه "دندون پزشک" 
یادت نره اون خیــلی وقته خداست...

پاسخ :

عآلی :)
#خدا_دوستت دارم
میم الف
۰۷ ارديبهشت ۱۹:۳۷
سلام
التماس دعا

پاسخ :

سلام
حاجت روابشید
بهار پاتریکیان D:
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۳۰
چه پست خوبی بود ^_^
حس خوب و اینا ^_^

پاسخ :

تشکرات و این صحبتا ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان