گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

دستمو محــــــکم تر بگیر

یه حسِ غریبی بهم یه چیزی میگه

یه حسِ غریبی بهم میگه

بهم میگه

میگه

.

.

.

الو الو؟

صدا قطع وصل میشهـ ؟

ای بابا

مشترک موردنظر بعداً تمآس بگیر

حالا که نوبت من شد،قطع؟

+

این روزا خیلی حس می کنم یهو وصل میشم ولی بعدش بارون میاد و اتصالی میکنهـ !

هی سیم هآی مغزم منفجر میشهـ دوباره از نو دُرست میشه

میشهـ گفت

یه حسِ بلاتکلیفی،سردرگمی...

+

دعآی مومن درحقِ مومن میگیره،مطمئنم![میشه برای حالِ دلم دعآکنی]

بگو

و

میگم

خدا تنهآ امید توهستی،به خدایی بودنت تنهآ امیدم تویی!

به دستِ تو خیره شدم و خونهـ خودت رو|فقط| بلدم...همین!

+

دستمو بگیـــر مهربآن خدای من

#قرآن یآدمان باشد حتی10آیه...

#یآعلی مدد...

۸ نظر
♦♦ حسین ♦♦
۰۵ ارديبهشت ۲۰:۰۱
زیبا بود

التماس دعای خیر

پاسخ :

زیبا نگاهتون هست

حاجت روابشید
عین نون
۰۵ ارديبهشت ۲۱:۰۰
تنها امیدم تویی...
هعیییی
قلمتان مستدآم :)

پاسخ :

تنهآ امید خداست

سپآس ازحضورتآن
علی فرهمند
۰۶ ارديبهشت ۰۰:۲۳

خدا تنهآ امید توهستی،به خدایی بودنت تنهآ امیدم تویی!

به دستِ تو خیره شدم و خونهـ خودت رو|فقط| بلدم...همین!


خیلی زیبا بودف بخصوص این قسمت

پاسخ :

لطف دارید،سپآس

ازدل بود که بردل نشست
نـــای دل
۰۶ ارديبهشت ۰۰:۲۵
طیب الله...

پاسخ :

تشکر
یا فاطمة الزهراء
۰۶ ارديبهشت ۰۰:۲۷
ان شاءالله عاقبت بخیر شی بانو جان

پاسخ :

ان شاءالله

همچنین شما بآنو

ووی چه دعآی خوبی کردی (:
مهدیه
۰۶ ارديبهشت ۱۳:۳۳
.خیلـــ ـــی وقــــــت اســــــت …کــــــه ” بــــــی تابــــــم ”” دلـــ ـــم ” تــــــاب میخواهــــــد …!و یــــــک هُــ ــــلِ محکــــــم …کــــــه دلـــ ـــم ” هــُـــرّی ” بــــــریــــــزد پاییــــــن ;هــــــرچــــــه در خـــ ـــودش تلنبــــــار کــــــرده را ………!

پاسخ :

هرچه در خود تلبار کرده است -__-
ســـــر باز
۰۷ ارديبهشت ۰۷:۱۱
ممنون بابت تلنگر #قرآن

پاسخ :

سپآس ازحضورتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان