گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

شیعه به حریم عمه جآن حساس است

شهآدت حضرت زینب "سلام الله علیهآ" تسلیت میگم :(
خوش به حال مدافعان حــــــــرم بی بی جآن
خوش به حال اونایی که دمشق رفتن و از اونجا سلام میدن به خانوم حضرت زینب "س"
درسته،سلامی هم که ازاینجا میدیم قبولهـ
ولی قبول دارید،یه موقعهـ هایی آدم دلش زیارت میخواد،یه موقعهـ هایی هوایی میشهـ
یه موقعه هایی دلِ آدم تنگ میشهـ -___-
مثلاً همین کربلا...انگآر قرار نیست دعوت شوم :(
یا مثلاً دلم هوای گلزار شهدا رو میکنهـ باید این هفتهـ خودم رو به گلزار برسونم
وگرنه غم تلنبار میشود!
بعضی ها ذوق و شوقشون و عشق و حالشون بیرون رفتن و پآرک و... این صحبتاس :|
ولی من...
خیلی ساده ی ساده ی دلم
 برای معنویات وکهف شهدآ،کربلا،مشهد،راهیان نور و...این صحبتاقنج میرود!
البتهـ نمیگم کلاً تفریح این صحبتا ندارم،دارم ولی عجیب دلم الآن این جاها رو میخواد :(
داشتم به این فکرمیکردم،اگر دختر داشتهـ باشم در آینده،اسمش رو "زینب" میذارم
خیـــــــلی اسم "زینب"به دلم میشینه،انگآر صبر،مهربونی،استقامت و...ایناازش میباره...
یه جورایی میبینی یکی از یه اسمی خوشش میاد،الان همون حس رو میگم!
خیلی خوشحآلم که مسلمونم،شیعه ام،ایرانی ام...اینا بنظرم لیاقت میخواد
کآش واقعاً مسلمون و شیعه  به اسم نباشیم،بلکه به "معنای واقعی"باشیم...
یه موقعه هایی آدم دلش چه چیزای ساده ای رو میخواد...[فکردرذهن]
#خوش به سعآدت معتکفین،پارسال گفتم امسال قسمتم بشه ولی نشد که نشد :(
یعنی سال بعد اعتکاف میرم،خیلی از این فکرا می کنم که نکنه لایق نباشم مثلِ امسال دوباره
برای لیاقتش باید بجنگم،باید اینقدر بدوم به دنبالش تا برسم
#اعمال امروز ماه رجب"دعای ام داوود"...التمآس دعآ...
#لبیک یا زینب"سلام الله علیها"
صبـر یـک قطره و تـو دریایی
 حلـم یک لالـه و تـو صحرایی
 بعد حیدر تو حیدری به سخن
 بعـد زهــرا فقـط تــو زهرایی
#یآعلی مدد...

۵ نظر
younes noori
۰۴ ارديبهشت ۱۷:۰۸
لبیک یا زینب"سلام الله علیها"


نـــای دل
۰۴ ارديبهشت ۱۷:۱۳
کار از تشبیه ایوب و صبورےاش گذشت..

نام زینب تا که برم صبر زیر گــریـــه زد..

پاسخ :

یازینب"ُس" :(
یا فاطمة الزهراء
۰۴ ارديبهشت ۲۱:۵۲
تسلیت میگم :'(
کاش میشد ما هم مدافع حرم شیم :'(

پاسخ :

مدافع چآدر بآنوی آب وآیینه که هستیم (:
چشم به راهم ...
۰۵ ارديبهشت ۱۸:۲۲
بعضی چیز ها میشه حسرت
مثل مدافع حرم بودن
مثل معتکف بودن
مثل

آدم بودن ...

پاسخ :

این روزها|لیاقت|واژه ی حسرت انگیزیست :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان