گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

#من کنار #تو #دنیام قشنگه

همین که تو باحرفهآیت آرومم میکنی،میخواهم پرواز کنم

وقتی حرفای دلم را با حس من درک می کنی،نه اینکه خودم بگویم و بعد بفهمی!

من فقط میخواهم محکم بغلت کنم وداد بزنم تو فقط برای منی

میدونی وقتی تو اینقدر خوبی،چشمهآیم رو میبندم از بدی های دیگه

هیچی،مثلِ بودن تو برام زیبانیست،وقتی تو هستی من سرحآلم

ببین،چقدر خدا دوستت دارد_که مهمونی اش دعوتت کرد!

#اعتکاف میری و گفتی اونجاهم تو رو آرزو می کنم و باتو بودن رو میخوام

گوشی رو گفتم نبر،حتی اگر اجازه ی بردنش را داشتهـ باشی نبر عزیزدلِ من

تو باید فقطِ فقطِ فقط اونجا به خدا وصل باشی...همین!

#اصلاً تو باش،من هرشب تو رو آرزو می کنم،برای من یه دونه هستی (:

من_دوستت_دارم_بسی بسیار_

#سکوت می کنم و عشق،در دلم جاری است،که این شگفت ترین نوع خویشتن داری است

[کلیک]

۹ نظر
♦♦ حسین ♦♦
۳۱ فروردين ۱۷:۵۷
قشنگ بود

پاسخ :

سپآس،نگاهتون زیباست
یا فاطمة الزهراء
۳۱ فروردين ۱۸:۰۴
زیبا بود :) 
موفق باشید و عاقبت بخیر 
ایام اعتکاف اگر به اعتکاف هم نرفتین التماس دعا 

پاسخ :

سپآس بآنو
بابت دعای قشنگت ممنون عزیزدل (:
حاجت روابشی
مهدیه
۳۱ فروردين ۱۸:۱۸
سلام فاطمه جون خوبی ؟ یه چیزی بگم ؟ جیییییییییییییییییغ 
یعنی من اگه نیام دیگه تو هم هیچ جوره ازم یاد نمیکنی نه ؟
یه هفته اس میخوای جواب جیمیل بدی ...والا 
اگه پست بود تا حالا رسیده بود ....من اعصابیتم رو چه جوری نشون بدم 
واقعا چه جوری ؟ نه تو بگو من چه مجازاتی واست در نظر بگیرم 
همین قدر نوشتم بسه دیگه ...چه فرقی میکنه من چقدر بنویسم ...شما که حرف گوش نمیکنی ...پاشو برو ایمیلت رو چک کن فقط نترس اونجا حرف نزدم که نخوای گوش کنی ....خخخخ 
یا علی ....

پاسخ :

سلام مهدیهـ خانوم،خوبم به لطف خدا،بگو :| عه عه جیغ نزن! :|
اوه اوه من بیادتم بلی :)
مهدیهـ باید جواب ایمیل بدم ؟ اوهوم،باشه مهدیه ی من^_^
مجازات؟دلت میاد؟ :|
ایمیل چک می کنیم،وووی فردا امتحان فیزیک :| رسماً داغونِ داغونِ داغون :|
اوه،یعنی چی نوشتی؟ :| فکرکنم نرم بهتره ؟هوم؟
علی یآرت...
مهدیه
۳۱ فروردين ۱۸:۲۰
👈اگر بـــراے کسے مهّم باشـے👉
    
  او همیشه راهـے براے وقـــــــــت گذاشــــــتن با تـــــــــــو پیدا خواهد کرد…👇
نـــــــه بهـــانـه اے بـــــر اے فـــــــرار
و 
نــــــــه دروغــــــــــــــــــی بــــــــراے 
توجیـــــــــــــــــــــــه!!!

پاسخ :

لآیک (:
خانوم عکاس باشی
۳۱ فروردين ۲۲:۵۳
:)

پاسخ :

:)

نارین،حضورت عآلیست
دختـــــــری از تبــــار فاطمه
۰۱ ارديبهشت ۱۳:۳۴
عالی بود

پاسخ :

عآلی،نگاه شماستمهربآن
دختـــــــری از تبــــار فاطمه
۰۱ ارديبهشت ۱۴:۱۲
سپاس فراوان.....عکس و متن زیبایی بود

پاسخ :

ممنون،خواهری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان