گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

رُسوایِ جَهانَم کَرد، این رَنگ پَریدَن ها

  • درآستانه ی دلتنگــــی و ای کآش گفتن هآیم برای زمآن از دست رفتهـ ای که برنمیگردد
  • شروع فصلی جدید از زندگی به عنوان کنکور هرلحظه نزدیک تر میشود
  • انرژی + گرفتن از مشاوره مدرسه و حرفآی خوبش و باز خآلی شدن از آن
  • هوای بارونی و قدم زدن ترجیحاً با آدمی که مرا میفهمد مثلاً "ع"
  • زیست فصل گیاهی+فصل جانوری عقب ماندگی گرفتهـ کمی باید به روزش کنم
  • ریاضی فصل حد+مشتق دچآر هنگیده  شدن شده
  • دو درس مهّم برای دو روز مهّم و جلو انداخت خود از دیگران،گرچه باید عملی شود
  • صدای ندای درونی به گوش میرسد و استرس دارد
  • خودشیرینی های "ن" و "ک"
  • احساس خوب داشتن با "ز" و "ن" و"ی"
  • چقدر دلم یه تفریح مثلِ دویدن زیر بارون و پیاده روی و دوچرخه سواری
  • 2و3سالی میشود کاملاً دوچرخه سواری نکرده ام،هووف یآدش بخیر
  • ساعت راس دلتنگی، آه کشیدن های من*کآش کمی نزدیک بودی عشقِ من[شعر از خودم]
  • ترجیحاً اردیبهشت سخت و خرداد طاقت فرساتر از آن میگذرد،سپر آهنی میخواهم
  • اردیبهشت باید آن اتفاق خوب بیفتد،خدآ میدانم که حواست هست
  • امشب "لیله الرغائب" هست،اگر یادت بود،من را نیز دعآ کن بین حاجت هایت
  • صدا بزن خدا رو /خدا میشنوه صداتو[فی البداهه از خودم]
  • کتاب"ضد از نویسنده ای بنام فاضل نظری"از دوستم گرفتم بخونمش
  • جدیداً که نه ولی چند ماهیست به "شعر"شدیداً علاقه پیدا کرده ام
  • همآن کفش ورزشی خوشگل را فردا امیدوارم بخرم،دلم برایش قنج میرود تامیبینمش
  • یه تغییر اساسی در اتاق اگر بشود انجام داد کمی بهتر است
  • "آهنگ ملایم و آروم" دارید معرفی نمایید[کلیک]
  • دلم کوه میخواد،فریاد زدن بلد در آنجاو دستش در دستم[یه فکر درذهنم جرقه زد]
  • مرگ_بر_طراح و برنامه ریز نهآیی :| خیلی بی انصاف هستن،خیلی[آخیش راحت شدم]
  • تولدشهیدمحمدرضادهقان،21ساله شدنت مبآرک
  • تاباشد که رستگار شویم
  • لبخند تو را چند صباحیست ندیدم ... یک بارِ دگر خانه ات آباد بگو ســیــــــب
  • قرآن یادمآن باشدحتی 10آیه
  • #یآعلی مدد

۴ نظر
مهدیه
۲۶ فروردين ۱۹:۲۴
سهلامی دوباره ......جییییییییییییغ 
دوباره منه وب خراب کن تشریف آوردم ....خودم خوش اومدم 
کسی که حال منو نمیپرسه ولی من خوبم تو حال داغونم :-(
کنکور خوش بگذره آجی ...خخخ ،حواست به درس و مقشت باشه ...چیه بهم نمیاد نصیحت کنم ....اصلا دوج داالم ....خخخخ
حد و مشتق تو ریاضی ....وای نگوووو ....مشتق بازم یه ذره آسون تره به نظرم 
التماس دعا تو شب آرزو هاا....کفش ها ت هم جلو جلو مبارکت باشه 
جدیدا چقدر تند تند پست میزاری ....ای کلک ..سرعتت تو حلقم دخمل جووون ♥♡
از فصل گیاهان به شدت متنفرم .....حرف دیگه ای ندارم 
یا علی ....

پاسخ :

سلام جیغ جیغوی من خوبی؟پس من هویجم که نمیگم حالت خوبه واین صحبتا :| بی ادب :|
مهدیه کنکور :( دوج دالی دیگه باشه باشه :|
چه میترسی از این بنده خدا ریاضی مثلِ من :|
لیله الرغائب و بسی بیادت بودم وهستم
ممنون آبجی جونم
آره،دیگه خرداد نیستم به احتمال 98%باید الان بترکونم :|
منم همین طور :|
علی یآرت...
مهدیه
۲۸ فروردين ۱۴:۰۹
همیشه لازم نیست چهــــره ای زیبــــا داشته باشی

یا صدایــــی دلنشیــــن

همین که قلبــــت زیبــــا باشد

قلبــــت زیبــــا ببیند، کافیست

داشتن قلبــــی زیبــــا تا اندازه ای خــــاص هست

که بتــــوانی خیلی ها را مجــــذوب خــــود کنی!

پاسخ :

قلبی زیبا،پُراز مهربآنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان