گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

دوباره فکر و فکر و فکر

مثلاً وقتی دلتنگ میشوی،دوباره یادت می افتدکه جزء کربلا نرفته ها به حساب می آیی،دوباره غم میاد

دوباره آن موقعه س که هیجان درونیت کم میشود و منزوی که نه ولی تنهآیی رو انتخاب میکنی!

در خلوت خودتت اینقدر غرق میشوی،که حقِ ورود کسی نیست،اینقدر که حبس میشوی در خودت!

دوباره یاد شهادت دوباره کربلا دوباره مداحی و دوباره کلیپ

اینجاست که جدامی کنی خودت رو از دنیا و بغض می کنی و ته ش باید بخندی،مجبوری به خندیدن!

وقتی یادت میاد|شهیدمحمدرضادهقان|فقط 20سال داشت و تو3سال از او کوچک تری ولی

او کجا و من کجا ؟#تولدت مبارک شهید دهقان[کلیک]

کجای من شبیه شهید است؟

وقتی عُرضه ی شهآدت نداشته باشی،بایدم غرق بشی در این افکار سرزنش کننده!

بایدم غصه بخوری به حالِ خودت،بایدم بگویی بیچاره منِ بی عُرضه

بایدم چفیه ی که به تابوت شهدا زدی رو به صورتت بزنی و هی گریه کنی و بغض کنی

میدونی شهید صدری زاده میگفت"هروقت فکرشهآدت از ذهنت دور شد آن روز رو روزه بگیر"

این کار یعنی همواره،بیاد شهآدت باش!

میبینی شهدآی مدافع حرم حضرت زینب"سلام الله علیها" رو چه باعشق میرن!

شهیدسیاهکالی برای اینکه به همسرش بگه دوستت دارم واین جمله رو روشون نمیشد جلوی 

دوستاشون بگن  یه رمز بین خودش و خانومش گذاشته بودن

هرموقعه میخواست بگه به همسرش دوستت دارم میگفت"یادت باشه"

لحظه ی اعزام از پله ها که میره پایین پشت سرهم به خانومش میگه

یادت باشه،یادت باشه،یادت باشه

همسرش میگه

یادم هست،یادم هست،یادم هست

همسرش می گویداز رفتنش راضی بودم عشق واقعی آن است چیزی را بپسندی که محبوبت را 

راضی می‌کند، از علاقه و شوقش برای رفتن به سوریه و شهادت آگاه بودم و به همین دلیل برای 

رفتنش رضایت داشتم. صبح روز اعزام به سوریه، هنگام خداحافظی به من گفت «دلم را لرزاندی؛ اما 

ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی». پس از شهادتش شبی که در معراج بود، از او خواستم برای لرزاندن 

دلش مرا ببخشد و حلالم کند.[کلیک]

میدونی برای دفاع از حرم عمه جانمآن زینب"س"رفت...

میدونی این عشق هایی که سبقت میگیرد،اینهایی که میروند کل زندگیشون شهیدن

نه یه روز و دو روز،یه عمرِ که شهآدت گونه زندگی می کنن،آخرم میخره خدا اونا رو...

بیا فکرکن

|مرگ| و |شهآدت| بین این دو راه دلت معلومه که به شهآدت راضیه!

ولی چه جوری بهش برسی؟

ولی مگه میشه؟من کجا شهآدت کجا؟

تاحالا بهش فکرکردی؟به اینکه شهآدت انتخاب کنی؟

همه میریم،امّا چه خوبه که زیبا بریم،حالا که میشود زیبا رفت

#شهید همت #شهید خرازی #شهدآی جنگ تحمیلی از بقیه سبقت گرفتند و

حالآ #شهید حمید سیاهکالی #شهیدمحمد رضا دهقان #شهدآی مدافع حرم دارن سبقت میگیرن

حواست هست هنوز دارن شهید میارن|بدم میلرزه بااین جمله هرموقعه میخونمش|

دلم میگیره،حتی زیارت کربلآ از مآلِ من نیست،حتی بغض حرم دارم

وقتی از جوونی که داری بهترین استفاده رو ببری،وقتی شهآدت بخوای،وقتی خودت وصل کنی

بیا از این خستگی های دنیا رها بشیم،بیا پشت کنیم به غم دنیا،اگه دلمون گرفت برای شهآدت باشه

نه برای غم دنیا،برای مال و پول،حتی برای نمره،ولی درست باید کمک کنه به پیشرفتت

یه بچه شیعه باید توهمه زمینه ها عآلی باشه،اینو یادم باید باشه!

بیا امشب که25اردیبهشت95هست به خودم قول بدهم منِ من

بیا کنار بذارم تموم رفتار های بیهوده ی دنیایی رو

بیا شهآدت گونه زندگی کن،تو شهید زنده باش!

بیا منِ من بیا دستت رو قفل کن در دستم و بخوان و بگو من با عشقِ ارباب میمیرم

#پلاک یازهرا،یاحسین،تربت کربلا،مُهرهِ کربلا،چفیه کربلآ،تسبیح کربلآ،پارچه سبزکربلآ،چفیه مشکی

#شهآدت لیاقت میخواهدولی خدا تموم اون چیزی که بهم داد لیاقتش داشتم؟

تموم اون چیزی که لطفت بود و لیاقتش نداشتم ولی دادی بهم!

بیا این لیاقت رو هم بهم بده خدآی من :(

#اللهم الرزقنا زیارت کربلآ #اللهم الرزقنا شهآدت فی سبیلک

#شبایی که غم دارم رو تربت سرمیذارم[کلیک]


بـــرای دلی کـه ؛ 【کــــربــــلا】 نرفته بخـــوان :

 ┘◄◥...أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوَّء...◣ ♥•٠·˙

 •روزهایی خواهد آمد •

که من نخواهم بود •

ولی هنوز...دوستت خواهم داشت!

【✿حســــــــــــ ـین جانم✿】

#یه روز بشه دستم گره بخوره به ضریحت آقا،میشه اون روز؟

 


۳ نظر
سیّد محمّد جعاوله
۲۵ فروردين ۲۱:۵۰
خدا نصیب کنه
ممنون

پاسخ :

الهی آمین
نـــای دل
۲۶ فروردين ۰۰:۴۸
اللهم ارزقنا...

پاسخ :

الهی آمین
yasna sadat
۲۶ فروردين ۱۲:۱۶
شهادت کجا ما کجا

پاسخ :

آرزو بر جوانان که عیبی نداره،وقتی شهید گونه زندگی کنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان