گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

دل من داندُ .. من دانمُ .. تنها دل من

هوای الان فوق العاده س،همون هوایی که من دیــــــوونه شم!

هوای بارونی،درختا اینور اونور میشن،پرده ی سالن در حآل و هوای خودشه!

صدای نم نم بارون، صدای پرنده ها،صدای موزیک،تنهآ باشی خونه!

آخ آخ خوبه ها،فردا هم درس خاصی نداریم،امروز زنگ آخر ریاضی،وووی اصلاً  مثلثات قاط میزنم!

بعد دبیر گفت بعضیا بَد نگاه میکنن،با زور سرکلاس نشستن! :|

تااونجایی که من میدونم،همه به زور نشسته بودن،ولی از قیافه من پیدا بود :/

اصلاً نمیفهمم چی درس میده :|

یه اعتراف میکنم،از ریاضی به شدت متنفرم فقط،ماتریس،لگاریتم،ترکبیات... اینا خوبه!

امسالم سوم حد و پیوستگی هم خوبه ها ولی یکم یه جوریه!

#بنظرتون من بامثلثات چه جوری کنار بیام خوبه...؟ :| روابط صلح آمیز...؟یا دعوا...؟ :|

آهآی سوم نهایی دیدید بدبخت شدیم رفت!

امتحانااز25اردیبهشت تا 16خرداد...  :|#یعنی مرگ_بر_طراح و برنامه ریزیش!

واقعاً درک نمیکنند،زیست گذاشتن آخرین امتحان،یعنی ووی نمیدونم چی بگم بهشون! :|

#مرگ_بر_آمریکا،شعار ماست!

خداکنه،امتحانای نیم ترم به هوا وفنا بره!#الهــــــــــــــــی آمین

کاش یه نفر باهام بود تاباهاش قدم میزدم و هی از درد ودلام میگفتم!

کاش همون یه نفر"ع" بود!

#خدایا!میدونی چقدر دعآکردیم،میدونی هرجارفتیم ازت خواستیم،حواست هست دیگه...؟!

میدونی تنهآ امیدم خودتی،میدونی غیر تو کسی نمی تونه کمکم کنه!

میدونی توسل کردم به تو،بی خیال خیلی ها شدم!

میدونی به این جمله هایی که بهت میزنم،ایمان و یقین دارم...#خدا فاطمه به کمکت نیاز داره

#یکی هست برات وقت بذاره،یکی که عآشقت هست،یکی که تموم تلاشش میکنه

این نشونه های یه آدم عآَشق ومعشوقه[کلیک]

صبرمیکنه

منتظرمی مونه

تلاش میکنه

هی میخواد ببیندت

هی صدات میکنه

#زیر بارون باتوام،توخیابون باتوام،احساس این لحظه من بدتر از عآشق بودنه!

|کآش کمی نزدیک تربودی!|

#شاعر که باشی,هیچکس جدی ات نمیگیرد...حتی اگر بگویی,,,میگویند وای چه #شعر قشنگی!

#آهای مهدیه کجایی...؟![کلیک]

#تار و پود هستیَم بر باد رفت ؛ امّا نرفت ... عاشقی ها از دلم ... دیوانگی ها از سرم

گوش کنید[کلیک]خالی از لُطف نیست!

#قرآن یادمان باشدحتی10آیه

#یآعلی مدد...


۶ نظر
مهدیه
۲۴ فروردين ۱۸:۲۰
سلام فاطمه جون خوبی گلم ؟
خوش میگذره دیگه دیوووونه بزنم لهت کنم ...ای خداااا یکی بزن پس کله ی این فاطمه عقلش بیاد سر جاش ...آخه دختر بزنم با آسفالت تو خیابون یکیت کنم ...جییییییییییییغ 
دلم برات تنگ شده ....اوووووف خداروشکر چقدر تو خونسردی دختر ....یهویی قبل از عید خانم میرن تو افق محو میشن ...بعد از عیدم من 4روز رفتم مسافرت اومدم خیر سرم ....دیدم به به خانوم کامنت که ثبت نمیکنه ...که اونجوری پست هم گذاشته ...به خدا خفت میکنم فاطمه ....آخه مگه هر کی ناراحته باید با دنیا قهر کنه ....الان قشنگ فهمیدم نقش من چغندره . ..قشنگ بهم ثابت شد هاااااااا......فاطمه ..   جیییییییییییییغ 
بعدشم که نتم قطع شده ....الانم که وصله یه مشکلی هست نمیتونم بیام قشنگ حسابتو برسم .....الانم که ماشاالله ترکوندی ....فاطمه برو گمشو از جلو چشامتا خودم قورتت ندادم ... به من که چیزی نمیگی ...قشنگ میریزی تو خودت ...برگشتی میگی من دوست واقعیتم ....آخه دیوووونه دوست اونی که وقت ناخوشی هم باهات باشه ...از کله ام داره دود میاد از دست تو ....جیمیلت رو چک کن ....منتظر خشم من باش فاطمه بانو 
جییییییییییییییییییییییییییییییییغ 

پاسخ :

سلام به به ازاین طرفا،راه گم کردید،چه عجباااا :/ خوبم عزیزدل توخوبی؟
میشه روش له کردن باآسفالت بهم یاد بدی؟O_o
دلم تنگه شده برات عزیزجونم،من دیگه بی تو نمی تونم همکاری کنید دوستان دارم آهنگ میخونم!
نقش شما از چغندر یکم بالاتره،نفرمایید خانوم!
خخخ برو بابا کی گفته ثابت شده؟اثباتش برام بیار بینم،من بامنطق میرم جلو!بعلههه مشکلی داری!
ووووووووووی چقدر دلم واست تنگ شده بودااا،نیگا نزدیک بود دق کنم :| بی ادب کجا بودی؟!
وای آدم خواری تو؟ یا خدا :|
الفرار :/
جیمیل؟ ها؟ :|
خشم مهدیه اوه اوه :|
الله اکبر من حرفی ندارم، سونامی میاد الان از خشم تو!
جیغ نزن بابا مردم خوابن :|
مهدیه
۲۶ فروردين ۱۹:۳۹
بازم سلام ....عاقا کیبورد من شکلک نداره از گذاشتن شکلک معذوریم ...خخخ
چرا همش من باید سلام کنم .....ای بومبالی بومبال 
راستش من دیشب اومدم جواب کامنتم رو دیدم .ولی شاید باور نکنی بعدش تا یه 
ساعت گریه کردم ..از بس دلم برات تنگ شد ه بود همش مال مهربونیته 
ممنون که عکس رو عوض کردی و به نظرم احترام گذاشتی 
اگه یه کم خشن تو جیمیل حرف میزنم چون خوبی خودتو میخوام بعضی وقت ها 
باید زور بالا سره آدم باشه تا یه کاری رو انجام بده 
جیمیلت رو خوندم 
تا آخر شب جوابشو بهت میدم 
از نازی خبر داری ؟ دلم براش تنگیده ...سلام منو بهش برسون 
یا علی ...

پاسخ :

معذورم معذروی معذورد...خخخ :|
سلام سلام صدتا سلام هزارتا سلام دخترگلی من
عه عه بی ادب گریه نکن ببینم بی ادب :|
قربآنت بآنو منو مهربونی ای بابا لطف داری عشق من
مهربونی از خودتونه
خواهش نظرت واسم مهمه آبجی من
اوهوم :|
ممنون آبجی من
+نه،نازی خبری ازش ندارم،دلم واسه اونم تنگ شده :(
باشه،سلام میرسونم اگه دیدمش
علی یآرت...
مهدیه
۲۶ فروردين ۲۳:۳۴
ببخشید ...میدونم میخوای بزنی لهم کنی ولی اگه اینو نمیگفتم خوابم نمیبرد ....جییییییییییییغ .....خخخخخ 
میخواستم بگم که از اسم ویت خوشمان نمی آید ...یا باید عوضش کنی یه جملهقشنگ بزاری ....یا اگه تو ارتش یه نفری هست پس منم فرمانده هستم ...خوب چیه جرعت داری رو حرف من حرف بزن خودم خفت میکنم ...بعدشم باید 
اون بالا بنویسی فرمانده مهدیه ... افتاد ؟ اگه نیفتاد خودم یه جوره دیگه حالیت میکنم .....خخخخ 
از طرف دانشگا ه یه مسابقه هستش در مورد یه کتاب در مورد شهید خیلی جالبهکتابشه من که عاشقش شدم فردا امتحانش هست ...برام دعا کن ...وای فاطمه نمیدونی چقدر خوش حالم که شهداء منو دیدن ...میشه یه پست بزاری دلنوشته بنویسیم برا شهداء ...جواب جیمیلت رو هم دادم 
یا علی ....

پاسخ :

خب آبجی مهدیه یه موقعه ای که دلم گرفته بود وتو نبودی که باهاش دردو دل کنم اون شب نازی بود و حسابی از
دردو دل هام گفتم پُست|این منم خودِ خودِ خودم|و نظراتم هنوز هستش! :(
ازاون موقعه گفتم بنویسم ارتش یکنفرم،زیرشم اون جمله :|
نمیشه همین باشه...؟
پس دوتا انتخاب داریم
1_بنویسم فرمانده نیز اینجاست
2_همیشه پُر ازمهربانی،میمانم[عنوان ایمیلت]
عه،چه خوب،موفق باشی دعآمیکنم آبجی جونم
خوشحالیت خوشحالم میکنه
اوهوم،بله میشه!
بله،خوندمش،از لطف بی کرانت ممنون عشقِ من
علی یارت...
مهدیه
۲۷ فروردين ۱۵:۱۷
سهلامی دوباره ...خوفی ؟ 
منم خوبم ولی یکی خیلی رو اعصابمه ....ایییییییش .....بزنم لهش کنم ...هی با من بحث میکنه ....هی من میگم نمیشه بازم حرف خودشو میزنه ...جییییییییغ 
اوخیش راحت شدم ......پووووووووووف 
خخخخخخخخخخخ
اصلا بزار همینی که هست باشه . . من میخوام پشتت باشم نه مقابلت هر جور تو بخوای منم همونو میخوام ....من نمیگی فاطمه مثلا این اخلاقتو عوض کن ...چون خودمم همینجوریم با هر کی مخالف من باشه سر سختی میکنم 
فاطمه اگه میشه جواب جیمیلم رو بده ....به خدا از دیشب استرس گرفتم 
خوب چیه نمیخوام از دستم ناراحت بشی ...میخوام نظرتو در مورد حرف هام بدونم 
ای بابا ببین منو گذاشتی تو آمپاس شدید .....خخخخخ 
من هیچ وقت بهت لطف نمیکنم ...والا خوب راس میگم خوبه منو میشناسی هی تعارف تیکه پاره میکنی من همیشه دوست داشتم با دوستم راحت باشم 
خیلی خوب آبجی کوچیکه ....منتظرم پس 

حالا من تا تو جواب بدی من صد دفعه اومدم اینجا و میرم ...اگه فشارم افتاد پای تو ..
یا علی ....

پاسخ :

سلام،سپآس خوبم به لطف خدا،خوبی؟
کی رواعصابته بگو برم برم ترورش کنم :|
جیغ جیغوی من،منو میگی؟ :|
نه،بابا عوضش کردم،راست میگی وقتی دوستای به این خوبی دارم ارتشم زیاده دیگه :|
نه،بابا ناراحت نشدم،فقط چون فردا امتحان زیست+ریاضی دارم یکم درگیرم :|
خیالت راحت،ناراحت نشدم
بلی بلی ولی بازم لطفه دیگه :|
آبجی جونم تو
فشار نیفته  بابا جوابتو دادم گلی
علی یآرت...
مهدیه
۲۷ فروردين ۲۲:۴۱
آجی فاطمه دلم شکست ......ناجورم شکست ....گررررررریه 
گفتم که بعد از ظهر یکی اعصابمو خورد کرده ....یعنی قشنگ زد وسط هدفش 
در مورد چیزی که از من نمیدونست قضاوتم کرد ...طرفه یه غریبه رو گرفت 
خدایا میبینی .....خدایا چرا آدم هایاد نگرفتن که نباید قضاوت کرد .. مگه تو خدا نیستی ؟!
خدایا چرا همیشه جواب خوبی های من باید بدی باشه ...:'(:'(
آجی اگه نمیگفتم بهت خفه میشدم ...دیدی دوباره ناراحتت کردم ...یبخشید 
آجی هنوز جیمیلت به من نیومده ولی خوش حالم که ناراحت نشدی از دستم 
ببین همش تقصیر مهربونی خودته دیگه ...همش مهربونی میکنی هیچی به روم نمیاری بعدشم من همیشه با غصه هام ناراحتت میکنم 
یا علی ...

پاسخ :

سلام نبینمت غمگین باشی آبجی من،مهدیه آبجی کاش کنارت بودم،کاش میشد باصدای خودت برام حرف میزدی
مهدیه نکنه به خدا چیزی بگی که ناراحتش کنی ها؟ خب!
دلت میشکنن قضاوتت میکنن بذار به حسابِ اینکه خدا به حسابشون برسه
اینقدر قشنگ به حساب همونا میرسه که نگو!
مطمئن باش مهدیه من
خواهری غصه نخوری ها خدا کنارته من کنارتم باشه آبجی من
+ناراحت از دستِ تو نوچ نوچ!
جیغ جیغوی من جیغ بکش توی وبم از دستِ اینجور آدمای بَد دنیا آخرش اونا بَدن و خدا ازشون ناراحت میشه
ولی تو بخاطر خدا اینقدر خوب باش که خدا بخنده
باشه؟
مهربونی تو وصف ناپذیره عشقِ من
علی یآرت...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان