گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

از دل دیوانه ام دیوانه تر دانی که کیست؟

بعداز یه 5شنبه ی فوق العاده طولانی و سردرگم و حسِ پوچی و بی حسی!

رسیدم به امروزم،و گذشتن از 5شنبه ی دیوونه کننده والبته دوست داشتنی و خیلی خوب بود!

تموم گریه هام کردم و تموم بغض هایی که تابه حآل صداش در نیامده بود مثل حباب ترکید!

از همآن اولش که بیدار شدم تا حسِ بی خیالی بعدظهرش و گریه کردن های شدید شب آن روز!

الآن که برمیگردم و به 5شنبه ی 19.فروردین.95 فکرمی کنم،حسِ خوبی بهم دست میده،

ازاینکه خآلی شدم از تموم حرفایی که به خدا نگفتم و به زبون نیاوردم،

ولی حالا اون شب بهش گفتم و رو راست نذاشتم توی دلم بمونه،

بهش گفتم که بسه تمومش کن خدای من!

#کمک کن بنده ی سقوط کرده ات رو!

و

میخوام بگم از یه جمله "یه موقعه های دوست های مجازی بیشتر و بهتر حالت میفهمند تاواقعی ها"

یه حسی بهم میگفت شاید یه روزی این جمله عملی بشه و واقعیتش رو بفهمم!

همون 5شنبه فهمیدم،#نازی که وقت گذاشت و به تموم حرفام گوش داد و سعی کرد آرومم کنه!

#حرفای سادات که آرومم کرد و پیشنهادای خوبش!

|خیلی دوستتون دارم آبجیای من|#نازی و سادات |

بودنتون مثلِ آرامش نشستن کنار دریاست با رفیق های خوب،خداروشکر...

امروز هوای بارونی صبح ساعت6:00 و بارون زد به شیشه ماشین و من غرق در حسِ زیر بارون!

حیف اینقدر دلم میخواست زیر اون بارون تک  وتنها قدم بزنم و حسِ خوب جمع کنم!

کنار اتوبان صیاد شیرازی راه برم و از روی جدول کنار خیابون و بلند بلند حرف  بزنم و داد بزنم!

بدون هیچ چتری و خیسِ خیس بشم از بارون و بعدش خسته بشم و روی چمن ها بخوابم!

و همین جوری بارون روی صورتم بخوره و دهنمو باز کنم و آب بارون بره توی دهنم و قورت بدم!

+لازم به ذکر است آب بارون تهران که خوردنی نیست،پُر از اسیده :|

بعدش مدرسه و امتحان فیزیک،سخت بود،اکثراً راضی نبودن،سوالات فضایی میارن :|

ولی حالا نمره ها میاد و اکثراً همونایی که میگن سخت بود ونمره شون خوب میشه!

گذشت رفت،نمیخوام بهش فکر کنم :|

وبعدش ریاضی و دبیر بامزه ی و نمکی و البته بامعرفت ریاضی :/

وبعدش آمار مسخره،حرفای من و "ز" از "ن" گفتیم و خودشیرینی هایش،بدم میاد از آدمایی که

جلب توجه می کنند"ن" مثالِ بارز اینگونه آدم هاست! :|

وبعدش زیست و گیاهی فصلش رو بوسیدیم و تمومش کردیم،فصل آخر و تولید مثل جانوران وانسان!

وبارونی که سرزنگ زیست اومد و رعد و برق زدن وسط کلاس و حسِ خوب من!

چقدر دلم اون هوا رو میخواد قدم زدن من و "او"...

وبعدش عربی و بازهم ترکیب و...تمرین و...زنگ نماز

وبعدش راهی خونه شدم!

چقدر میشه که از |مدیرم| ننوشتم :(#مرگ بر کسی که با دلم اونجوری کرد!#مرگ_بر_آمریکا!

و...

حرفای تکرای و دوست نداشتنیه "م" اصلاً فازش رو درک نمی کنم :|

یه روز جوره باهام یه روز نه! :|

#"م" باخودش درگیره فکرکنم مثلِ من! :|

والان حسِ نوشتنم گرفت و از مدرسه اومدم و سریع بعد ناهار وب بازکردم برای نوشتن!

+[کلیک] این آهنگ یهو خوشم اومد

+نازی سادات جونی ایده داد،بیا تا بهت بگم

+مهدیه دلم برات تنگ شده،کجارفتی؟نمیگی من بخاطر تو اومدم و نوشتم و تو رفتی!

+یه خوراکی خریدم،اینقدرخوشمزه س که نگو! :/

#رجب مبارک#ولادت امام محمدباقر"علیه السلام"،رجب،شعبان و رمضان دوست دارم!

#قرآن یآدمان باشدحتی10آیه...

#یآعلی مدد...

۵ نظر
amir
۲۱ فروردين ۱۶:۳۷
باشد بنای خیری...

پاسخ :

صحیح!
محمد حسین
۲۱ فروردين ۱۶:۴۵
خیلی هم خوب 

ان شاءالله همیشه موفق و موید باشید ...

این ایام ما را هم دعایی...

پاسخ :

ممنون،شما نیز
سادات
۲۱ فروردين ۱۶:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ممنون از محبتت
خداروشکر که خوب هستی.بعضی وقت ها غم ها آدم رو رشد میدن چون تو ازشون کلی تجربه میگیری تااون اشتباه رو دوباره نکنی
التماس دعای ویژه.راستی عکس هاتون رو دوست دارم
نیاایش دکتر چمران رو خوندی؟!فوق العاده هستهمه نیایش هاش فوق العاده اند
و چقد میچسبد خواند آن نیایش هادر ماه بندگی زیر باران.ماه ی که خدا عاشق تر از همیشه منتظر حرف های بنده اش هست.اصلا آدم باس فقط به خدا دردودل کنة.خودش رو جلوی خدابشکونه.البته باعشق حرف بزنه نع طلب کارانة

پوزش به خاطر رفتنم به خاطر کنکور.ان شاالله که هرجاهستی خوش باشی.البته نوشته هات رو میخونم وکامنت نمیذارم.عذر میخوام.به رسم دوستی دعام کنید.
ان شاالله که ماه بندگی خوبی براتون باش
/دل هایی که درمسیر عاشقی کم می اورند میمیرند/و مپندارکه شهدا مرده اند.بهترین کسانی که پای معشوق خود جان دادند.
جانی بگیرو درعوضش هیچ هم ند/عشاق بامعامله های گران خوشن
د********** ** *** *** ***** **** *************** **** ******* **** **** ******* ****لطفا این رو به نمایش نذارید.ممنون.**** ****** ** ******** ****** ***** ***** *** ***** *** *** ** *** *** **** ** ***** ************* ******
یازهرا.دعاکنید مارو بادل شکسته مهربونتون

پاسخ :

تشکر از وجودت،موافقم باهات،آره،واقعاً،درست دقیقاً فقط جلوی خدا بشکنه و التماس کنه!

میخوای بری یعنی،تازه پیدات کرده بودم،موفق باشی،دختر مهربآن و دوست داشتنی والبته کمک رسان!
حاجت روا بشی،ان شاءالله تونیز منو دعاکن،سخت محتاجم سادات،تو از سلاله ی اهل بیتی،خوش به حالت!
اینقدر دوست داشتم سادات بودمو و صدام میکردن|فاطمه سادات| کاش اسمتم میگفتی!
زیبا بود
+حتماً میرم ولی درگیری هام زیاده،خیلی دلم میخواد!
زهرا"س"یارت،دل شکسته من :( کاش برآورده بشه دعاهام
المی ...
۲۱ فروردين ۲۳:۵۸
اسم خوراکیه چیه :-D 

پاسخ :

یه پُست میذارم معرفیش میکنم،الکی که نیست،واسه خودش شخصیت داره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان