گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

ستآرهآی چشمک زن

وقتی از کنآر آدمهآی شهر میگذری،وقتی نگآهت گره میخورد به مغازه های شهر،

وقتی پیاده روی خیابون رو طی می کنی و آسمون شب و دلِ گرفته ی تو و ستآره هآی چشمک زن ،

مآه نیمه شده در آسمآن و حرفهآی تو که از ذهنت میگذرد مثل طوفآن شنی و بآدی که خآنه هآی 

ذهنت رو داغون می کند!

وقتی داری از کودکی تا الآن خودت رو تکرار می کنی و می بینی چه جوری گذشت!

گذشت ولی بعضی خاطرات به اندازه ی یک طوفآن شنی مثلِ سونآمی ذهنت رو می کوبد زمین!

باید تعمیرش کنی،باید هی بلند بشی و الله الله بگویی و بسآزی!

کوچه تاریکِ و مآه خودنمآی آسمآن با ستآره های چشمک زن،دلت پرواز می کند به آسمان!

ساختمان های سربه فلک کشیده که مانند برج همین جوری بالا میروند،راستش را بخواهی قبول داری

شآدی هآیمآن مثلِ قدیم خوشمزه نیست،مثلِ قبلهآ آنقدر هیجآن انگیز نیست!

آدمهآ رو که نگآه می کنی و می گویند:

دیدی فلانی لباسش چه جوری بود؟دیدی مآرک لباسش؟دیدی گوشیش؟دیدی مآشینش؟دیدی...!

#رک و راست بگویم نه،که برای من اهمیت نداشته باشد،نه دارد ولی نه آنقدر که درگیر باشم!

من خودِ خودِ خود شخصیت برایم مهم است!

لباس و ماشین و گوشی و...همه بهآنه است و میرود!

حداقل به چیزی پآیبند باشیم که موندنی است!

وقتی از پیاده رو رد میشدم و من به سمت پایین و 3تا خآنوم به سمت بالآی پیاده رو...

وضع لباسشآن عجیب بدِ بدِ بد بود!

من دلم گرفت از آرایش از رژلب از موهآ از...بگم باز...؟

ولی خیلی راحت رد شد از کنآرم،میترسم از اینکه دخترامون ارزش رو یادشون بره!

تو مآل یک نفر هستی نه صدنفر!

همون یک نفر اینقدر به تو پایبند خواهد بود که آن صدنفر به پآیش نمیرسند!

وقتی از مغازه ی آرایشی رد میشوی و تمآمش میشود خآنم هآی...!

نه،ببین نمی گویم باحجاب هآ از این کار ها نمی کنند اتفاقاً شیک و خیلی به روز هستن ولی...!

درد دارد وقتی میدونی پآک هستن ولی نگآهشآن فقط دنیاس!

بگذار بگویند چآدر و مسخره کنند!

بگذار بگویند...

مگر برای من مهم است!میتونم با جرات بگم برایم مهم نیست و حس افتخار بهم دست میده!

دیدی وقتی با یه کسی که دوستش داری قدم میزنی و آرزوی قدم زدن با او را داری

چه قدر بهت خوش میگذره و افتخار می کنی!

من دقیقاًنسبت به چآدرم همچین حسی دارم،6سآل میشود با من است!

6سآل یک عمر است یک عمر زندگی و روز و شب...!

6سال پیش عهد بستم که باچآدر بمآنم و پآی عهدم می مآنم!

#وقتی فامیل هآیت نگآهشآن به تجملات است و...تو دوری می کنی از این تفکرشآن :|

#برسد به موقعه ش به همشآن می گویم :|

#ارزش از نظر تو چیه...؟

#راستی اینم بگم،یکی مطالب منو کپی میکنه،هرکسی کپی می کنه،من از طریق وب متوجه میشم!

خواهشاًکپی نکنید!

#قرآن یآدمان باشد حتی10آیه...(:

#یآعلی مدد...

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان