گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

تاحالابهش فکــــــــــر کردی...؟

هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.

 فقط می‌خواهم نزدیک بشوم به خدا.هیچ چیز دیگری برایم ارزش ندارد.

فکر کن و به اینجا برس:

 «من می‌خواهم فقط به خدا نزدیک بشوم و هیچ چیز دیگری برایم ارزش ندارد.»

درس می‌خوانم، مرا به تو نزدیک می کند؟

ازدواج میکنم، مرا به تو نزدیک می کند؟

لبخند میزنم، مرا به تو نزدیک می کند؟

هدف عالی برای زندگی‌ات انتخاب کن.

 هدفی عالی چیزی جز لقاء الله نیست، ولی از من نشنیده بگیر.

اگر تمام یکصدوبیست و چهارهزار پیغمبر هم بیایند و به تو بگویند هدف این است،

 تا خودت فکر نکنی و بهش نرسی، فایده ندارد.

ارزشمندترین چیزی که باید به عنوان هدف انتخاب کنی،

 ملاقات پروردگار در بهترین حالت است.

بهش فکر کن..

|استاد_پناهیان|بیان معنــــــوی|

#تاحالا شده به تموم کارایی که داری انجام میدی به تمومش فقط بگی واسه تو خدا!

بگی اگه با کسی دوستم اگه باکسی اینجوری رفتار می کنم و انتقام نمیگیرم

فقط برای تو هست خدا...؟

آره،برای منم بوده،ولی میدونی یه جاهایی کوتاهی کردیم قبول داری؟

من خودمو میگم،خیلی جاها کم کاری کردم،حالا باید جبرانش کنیم بله؟

یادت باشه،تاخدا هست و تموم مسئولیت هات رو پذیرفتی و انجام دادی و توکل کردی

خدا هست و نگران نباش...!

خدا_ممنون_ازاینکه هستی_واسه همین که نگآهت همراهمه ممنون_الحمدلله...(:

#قرآن یآدمان باشد حتی10آیه...(:

#شیعه_علی_یعنی پیرو باشی و عمل کنی،اول از خودمون شروع کنیم!

#پُست دررابطه بااتفاق امروز وشهادت_حضرت زهرا_سلام الله علیها_میذارم :(

#یآعلی مدد...

۲ نظر
مهندس
۲۲ اسفند ۱۶:۳۳

جالب بود،  انشاا... موفق باشید

آیا می دانستید مرزه موجب درمان پرزهای معده است

Seyou.blog.ir

پاسخ :

تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان