گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

بهـ... بهـ... چه روزیه امروز...

به به فردا آزمون گزینه2 داریم

به به هیچی هم نخوندم

به به باید برم یه چیزی بخورم گرسنه می باشم!

به به آبنبات چوبی مآدرمآن خرید،اووف که چه قدر خوبهـــــ...!

به به سوالای شیمی از22تا 17تا حل شده،یو هو...!

به به دوشنبه 24اسفندماه 2امتحآن مهّم داریم...!|ریاضی|و|فیزیک|

به به امشب شاید رفتیم هیئت،البتهـ... شاید :|

به به داریم به 95نزدیک میشیم،خیلی برام زود گذشت زمستون 94...!

به به امسال مشهد_سوم دبیرستآن_رفتیم!

به به وب مدیر را ترکوندیم...! :(

یکی الآن میاد بهم میگه : به به کوفت! مثلِ آدم بنویس! :|

چشم :) خشونت نداره که...داره؟! -_-

به به برم سراغ درس،آخی دلم تنگ شده،برای آزمون...

به به بنظرتون دفعه اول که آزمون دادم از بین12هزار نفر،رتبه ام شد4هزار...خنگم آیا...؟ :|

البته بگمآ اصلاً هم نخونده بودم،همین جوری رفتهـ بودم :| اعتماد به نفس داشتم دیگه...! :)

این دفعه بخونم ببینم چه گُلی بر سرم میزنم... :)

#"ن" جون احوالت چطور است؟#گفتی نتت قطع شده؟ :|

دلم برات تنگ شده،بیا تفنگدار من... :)

#رتبه تو چگونه است؟"ن"جآنمآن... :)

"م"جآن تنهآ نیستی من،در کنآرت هستم،عزیزی! :) تفنگدار من... :)

#من در شُمال تو در جنوب آخ که چه میشُد کسی نقشه را از وسط تا کند !

#|عکس از خودمآن|

[کلیک] و [کلیک]

#اینجانب #کنکوری نیست!#سوم دبیرستان تشریف داریم :)

#قرآن یآدمان باشد حتی10آیه...(:

#یآعلی مدد...

umz7_img_20160310_131237.jpg

۶ نظر
4jok 😃😃
۲۰ اسفند ۱۳:۴۶
یعنی بخاطر دیدن همدیگه میخوان نقشه جهانو خراب کنن!!!!! 
هییی سال کنکور تموم شه راحت شیم کمرم شکست زیر بار دروس((((:

پاسخ :

بله،همین قصد داریم :)
موفق باشید،همین امساله سختیش...سال بعدگردش...!
سادات
۲۰ اسفند ۱۴:۴۸
به به خسته نباشید.
به به منم فردا آزمون دار
به به منم هیچی نخوندم:/

پاسخ :

عه شماهم نخونید :/
موفق باشی (:
مهدیه
۲۰ اسفند ۱۷:۳۵
فاطمه میگما ..منم دلم برا تاکی تنگ شده ...ولی چه میشه کرد
زمان است دیگه ...به پای هیچ کس نمیایستد ...خخخخ
از بین اون همه آدم الان فقط من وتو موندیم ...حس خوب دوستی همینه دیگه ..یعنی یه آدم مجازی ..یه روز تو تاکی ...15 خرداد  ...یادته ..همون اول فرق داشتی با همه ..یه حسه خوبی تو نوشته هات بود ...کسی که رازم رو بهش گفتم ..کسی که خیلی  از شبا با هم درد و دل کردیم ...کسی که  خاطر مدیرش هی وب محترم رو میترکوند ...خخخخ
هی منه بدخت باید برم دنبال خانوم ...حالا مگه قانع میشد ...خیلی کله شقی فاطمه ...خخخ
جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
دوست دارم زندگی رو با تموم بدی هاش ...با تموم خوبی هاش
یه صبحه دیگه یه صدایی تو گوشم میگه ثانیه های تو داره میره ...

واااای من عاشق این آهنگم ...البته تو گوشیم هستش ...ولی الان والدین محترم گوشی رو از من گرفتن ...به خدا بد بختی داریم هاااا...فقط هم گوشی منو گرفتن ها ...اون دو تا خواهرام هم گوشی دارن ولی از اونا نمگیرن ...اووووووووووووف
انگار من دارم با گوشی قتل انجام میدم ...کلا از اولش مظلوم بودم
کلا نسل ما همش تو سری خور تشریف دارن
حالا بماند که الکی مثلا من تو خونه فرزند اولم ...هی خداااااا
ای درد و به به..ای
کوفت ای خدا بگم چی کارت نکنه ....فاطمه تو هم تعادل روانی  نداری هااا
یه بار به به و چه چه میکنی ..یه بارم واس ما فاز غمگین میگبری ..اینا همش اثرات عاشقه خواهر من ...خخخخ
اوا فاطمه تو هم آدمی مثله من ...اوا چه جالب ...واقعا (به سبک خانم شیرزاد تو ساختمان پزشکان
آره ای کاش میشد نقشه رو تا زد
یا علی ..

 


پاسخ :

آره،دیگه زمان است دیگه!
عزیزمی خواهری،فدای تو...^_^
جیغ...!:/
عه گوشیت گرفتن،عه چرا...؟ :|
تعادل روانی خوب اومدی :)
واقعاً...:|
ای کآش...
علی یآرت...
6338
۲۰ اسفند ۲۳:۴۵
سلام ملکم:Dاحوال شما؟؟ما هم خوبیم...نه هنوز قطع نگردیده...:دی
بهتر گشتی دوست جآنمان؟؟؟ببینم مگه من و خانوم ِ "م" مرده ایم بلانسبت البته..که تو بخواد دلت بگیره و تا پهنای عرض خیس شوی از اشک؟؟؟هان هانن؟؟؟جواب بده ببینم؟؟
خخخخ..چقدر زود دلتنگمان میشوی:):)چه قدر من خوبم آخه..چه قدددددددددددددددرررررررر....ببین این اعتماد به سقف ِ مهدیه به منم منتقل شده...ویروسیه عایا؟؟خخخخ..آا..چرا این جا شکلک نداره....من بدون شکلک نطرام نطـــــــــــــــــــــر نمیشه...والااااا....
+من آزمون بیرون نمیدم..اما یه بار که بعد دی ازمون سنجش دادم از هشت هزار نفر 200 و خورده ای شدم...(دیوار کجاااشن برم خود زنی کنم با این رتبه در این جامعه آماری اندک...:|:|:|)

++موفق باشی فاطمه بانو:):)

پاسخ :

سلام امپراطور (:
بلی بلی خوبم،شکر...عه پس بهتر...:)
گذشت اون شب دلم گرفته بود :( الان خوب گشتم (:
بلی بلی دلتنگت میشم،ویروسیه بیا مهدیه اینم اینجوری کردی...:/
#عه خوبه که بابا :|

++همین طور...(:
مهدیه
۲۱ اسفند ۱۲:۳۰
جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ ..سلام فاطمه خوبی ؟
آزمونت چطور بود ؟
اگه خوب دادی که هیچ ..دستتم درد نکنه ...اگه خوب ندادی ..همین الان پاشو گمشو از جلو چشام ...چیه ؟
دستم درد نکنه که دارم ادبت  میکنم
فاطمه میگما آبجی منصوره ام میگه خدا صبرت بده با من دوستی ...خخخ
حالا فک کن تو خونه ما چی کار میکیم با هم که همچین نصیحتی بهت کرده هاااا
دیوووونه ایم دیگه ...حالا همین منصوره خودش دست کمی از من نداره ؟!
خودش میگه من شاگردشم....خخخ
الان من و آبجیم داریم مشترک نظر میزاریم برات ..خخخ
والا که من هنوز نفهمیدم چرا کوشی رو ازم میگیرن ...ولی کلا تو یه سال فقط یه هفته من گوشی دارم ...چه کنیم دیگه ...خدا هیچ کس رو تو آمپاس قرار نده ...الهی آمین
راستی مشکلت با دوستت که نوشته بودی همون میم حل شد؟
فقط زیاد ذهنتو مشغول نکن ..آخرش هر چی باید بشه میشه دیگه
اگه فهمیدی من چی گفتم بهش عمل کن ؟..خخخخ
فاطمه میتونی این جمله رو سه بار بگی ؟!!!
تیر تو تیر کمون
تیرکمون تو تیر
خخخخخخخخخخخخخخخ
من چقدر خبیثم ...یو هااااا هااااا
فاطمه یه کم برو عقب تره من فرار کنم
3
2
1
الفراررررررررررررررررررررررررر
یا علی ..

پاسخ :

جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ،سلام،خوبم،شکر!
عآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآلی...^_____________^
#آبجی منصوره خدا بهتون صبر بده مهدیه پیش شماست 24ساعته منو کشته اینجا ازبس جیغ میکشه :/ خخخ
سلام می کنم به آبجیای مهدیه (:
عه الهی آمین...-_-
نه،فعلاً... :|
باعشه :/
دیونه شدم بی خیآل :/
الفرار برای من میگه :| بچه بی ادب...(:
علی یآرت...
مهدیه
۲۱ اسفند ۱۶:۵۳
فاطمه امشب عمو تو شبکه ی اول اخبار ساعت 21
یا علی ...

پاسخ :

ممنون از اینکه خبردادی :)
علی یآرت دخترجآن...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان