گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

مگه غیر شما کی رو دارم؟

کربلآ که میشنوی میخواهم بغضم را بترکانم
بیفتم به جان خودم که چقدر بی عُرضه تشریف دارم،بلد نیستم لیاقتش ندارم
لیاقت کربلا رفتن ندارم،لیاقت شهادت ندارم،لیاقت همراهی با امامم رو ندارم بی عُرضه ام!
"آه" میشکم وسط نوشتم،واقعا دلم گرفتهـــــ...:"(
حالِ الانم اصلاً خوب نیست،فاطمهـ... بآنو حآلش خوب نیست
وقتی وسط نماز یاد کربلا افتادم واشکهام می اومدو زودی جمعشان کردم که کسی نفهمد!
آقا یعنی تا این حد نگاهم نمی کنی؟
یعنی تا این حد بدم؟
آقا من مگه غیر شما ها کسی رو دارم؟دارم؟نه دارم آقا...؟آقا...؟
آره،حق دارید بگید بدی!
آره،حق دارید نگاهم نکنید،بدی که نگاه نداره،فقط به خوبا نیگا می کنید وخوبا باخوبا میگردن...
آره،آقا...باشه منم هی میگم من هی التمآست می کنم...
سآکت نمیشم اینقدر میگم تا دعوتم کنی تا سفر کربلا و اربعین95بهم بدی
با کسی که دوستش دارم بیام به پابوست...
آقا...
منتظرم،منتظرم بآش...
#این مطلب کامل میشود!،الان نمی تونم ادامه بدم...:"(
۲ نظر
mahdi mokhtarlou
۱۹ اسفند ۱۷:۱۲
سلام لایک شدی بیا وبلاگم به ادرسmokhtarlou.blog.ir و نظر بده و در سمت چپ وبلاگم دنبالم کن
funny queen
۱۹ اسفند ۱۷:۱۴
سلام وب خوبی دارین خوشحال میشم به وب منم سر بزنین 

پاسخ :

سلام،باشه :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان