گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

کدآم آخر...

چهـ... قدر خوبهـ... بعضی هآ رو داری تآ بگــــی،همهـ... ی خوشحآلیم بودنِ ایناس...

چهـ... خوبه "او" باشد و "ن" و "م" هم بآشند،اصلاً در هوا سیر می کنی!

کآش یک اتفاق خوب دستمآن را بگیرد و باهم بیفتیم و باهم بگیم رسیدیـــــــــــــــــــــــــــم...!

قصه مآن مثل رمان کتاب ها پخش خواهد شد،مثل همآن هآیی که دستِ مردمآن است...

و خودشآن را جای آنهآ خیال می کنند،من از ته دل آرزو می کنم کسی شبیه مانشود...!

قرار است داستآن من و "او" تک بمآند...آری...!

"او" قرار است،مآل من شود،مثل عروسک دوست داشتنی من!

مثل تمآم شکلات هآی جهــــــــآن،پآستیل خرسی هآ و قلبی شکل ها...

مثل تمآم کتآب های درس زیست شنآسی...

واینک من چه قدر خوشبختم...(:

به همینا میگن خوشبختی...

و...بابا بچه که بودم ازاینکارا اینقدر میکرد[کلیک]

#یکی از عموهآی دوست داشتنی دنیآآآ...[کلیک]برنامه3ستاره،به عمو رای بدید...

به اینکه فردا 4درس دینی امتحآن و آخرین روز مدرسه هآقبل عید دوشنبه امتحان فیزیک و ریاضی

هرکدآم 1فصل کآمل و درست وحسآبی دادن هم می گویند،عین بدبختی...

حآلا...

بااین اوصاف من خوشبختم یآ بدبدخت...:/

#مادرم صد ها مثل زد تا فراموشت کنم... "راه دارد دل به دل" گفتم و او توجیه شد...

#من دائم البکاء و تو هم دائم الکرم... زیباست اشک چشم گدا داخل حرم...[کلیک]

#[کلیک]

#قرآن یآدمان باشدحتی10آیه...(:

#یآعلی مدد...


۲ نظر
مهدیه
۱۸ اسفند ۱۸:۳۴
فاطمه جون ایوووووووووول داری خواهری
خوش حالم که خوشحالی ....قربون برم خواهر مهربونم
وااااااای ......عمووووووو....ذوووووووووووق
ایشالا مثله همیشه بهترین نمره رو میاری ...مگه نه ؟
موفق باشی آجی
عکس رو دوووس دارم ....راستی سلیقت تو آهنگ حرف نداره...مثله انتخاب من و ناززی ...بیا دوباره اعتماد به نفس من رفتن بالا ...ای خدااا ...هی میگم  اعتماد جوون بیا پاییین ..گوش نمیده که ..خخخ
یا علی ...
 


پاسخ :

فدای شمآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ...(:
وووووووووووووووووووووی عمو...^___________^
بلی بلی دینی 20واسه منه...!(:
ممنووووون آبجی...(:
بلی بلی شمادوتا دسته گــــــــل پیدا کردم...^_*
عزیزی...*__*
علی یآرت...
زینـب خــآنم
۱۹ اسفند ۱۲:۵۳
فاطمه جان متولد چندی شما ؟

پاسخ :

سال 78
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان