گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

دلمآن سکوت شب میخواهد...

مثلا همین الآن تنهـــــــــآ در اتآق خآلی از هرکســــــی به دغدغهـ هآی خودت مشغولی!
یک آدمی در دور دست هآی این جآیی که هستی،شآید بیادت بآشد و شآید هم...:|
سکــــــــــــوت کرده ای و خیره به آسمآن شب و نگآهت بر دور دست هآی آسمآن...
گآهی آرزویت میشود سفر به آسمان،گآهی میشود سقوط به زمین...
گآهی خوشحآلی و از ته گلویت صدآ میرسد،گآهی نآراحت وهقِ هقِ گریهـ امانت نمیدهداماصدانیست!
گآهی میخوانی ومیخوانی و میخوانی درس را...گآهی میگذاری میگذاری میگذاری درس را...
گآهی هرچه هست تلاش میشود،گآهی هرچه هست آرزومیشود...
گآهی نه همتی نه فرصتی نه دلیلی...
گآهی...
زندگــــــــــــــی تمآم میشود نآگهـــــــآن میآن این |گآهی ها| تلف میشوی!
زندگی تمآم شد...
و...
از 2ماهگی رسیدی به...
5سآلگی...
به...
17سآلگی...
به...
25سآلگی...
به...
35سآلگی...
به...
آخ گذشــــــــــت...ودارد تمآم میشود،ثآنیه هایش دارد میگذرد!
گآهی چه راحت میروی از کنار دقایق زندگیت...گاهی چه ساده از دست میدهی...:|
#چه فلسفی دارم حرف میزنم،آخهـ نه که خودم مثل آدم از ثآنیه هآم استفاده می کنم...:/
+نصیحت نیست،حرف دله دوست جآن...(:
#دلـــــــــم سکوت شب و "او"...را میخواهد و پیاده روی...و تا جایی که پآهایم درد بگیرد...:|
#ای خدا..... تو رسان یک عددی ..... یک مددی ...... به جوان هایی با سر نوشت عددی[کلیک]

۲ نظر
مهدیه
۱۷ اسفند ۰۹:۰۲
سلاااااام ....متنت عالی بود
منم خیلی وقت ها که زیاد ناراحتم ...یا نمیتونم حرفمو به کسی بگم ...بعضی شب ها میرم رو حیاط ...به آسمون نیگا میکنم ..آسمون با تمام زیباییش همیشه یه رنگه ...همیشه سیاه هستش ولی این پاییین آدم ها هر روز رنگ عوض میکنند
اگه یه موقعه زیاد خوشحالی کنم از روی شادی نیس ...فقط به خاطر اینکه اگه اشک بریزم ...دیگه انگار فلبم میخواد بزنه بیرون
ولی همه فک میکنن اینا شاد بودنه واقعیه ....بدترش مال موقعه ای است که مامانم میگه مهدیه چرا اینقدر میخندی ....و من نمیتونم بگم که همه ی اینا واسه پنهون کرد یه سری حرف هاست که هیچ کس درکشون نمیکنه ...دوباره مجبورم برم تو تنهایی خودم تا بیشتر از این بهم گیر ندن
 

پاسخ :

سلااام مهدیه،ممنون...(:
هعی حرف دلِ دل...
آره،واقعا موافقم...
چشم به راهم ...
۱۷ اسفند ۱۶:۳۷
کلا شب سعی کنید انقدر خسته باشید که بخوابید!!! بیدار بمونید همین میشه: تو و جای خالی او و این ها...

پاسخ :

بله،نتیجه می گیرم که درس بخونم درس بخونم درس بخونم تا از خستگی بخوابم...

ولی آسمون شب زیباست و فکر وخیآل می آورد...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان