گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

کربلا... هوایت زد دوباره بر سرم...

حس خوب یعنی شب جمعه هیئت باشی و روضه ی ارباب...

 یعنی سینه بزنی و بگی "حسیــــــــن"...

یعنی مدافع چادر باشی و لبخند بزنی و شکر کنی...

 یعنی بازم قسمت شد که بیای هیئت و روضه ی ارباب...

همه اینا یعنی دنیام...

 یعنی"نوکری پادشاهیه وقتی که تو اربابم باشی"حسین"علیه السلام"...

 #قطره قطره می چکد از چشم من باران اشک کاروان ها راهی اند وبرلبم جز آه نیست...

 #التمآس دعآ...

#عشق یعنی کربلا باشی شب جمعه...:"(

هعی...کربلا نرفته ایم...:"(

دردودل دو برادر امام حسن (ع) به امام حسین (ع) میگه

 داداش بیا غم هامونو تقسیم کنیم .

 غریب کوچه ها شدن بامن....

 غریب کربلا شدن باتو

 تو خونه دست وپازدن با من

 ذبیح کربلا شدن با تو ....

 نیستی و من میبینم روی خاکی مادر 

نیستم و تو میبینی روی خاکی خواهر...

 خلوتی صحن بقیع با من

 شلوغی کرببلا با تو


۲ نظر
6338
۱۴ اسفند ۱۲:۱۱
+احساس میکنم آنلاینی...آری؟؟؟
خوشا به سعادتت خانومی!!

پاسخ :

_ احساس نکن،آنلاینم...آری!
چهـ خوبـ بود،جآیت در ذهنم باقی مآند
6338
۱۴ اسفند ۱۲:۱۶
به یادم بودی مگر؟؟
+خوش به حال احساسم که همیشه بهم راست میگه:)چی گفتــــــــــم....خخخخ

پاسخ :

مگر میشود بیادت نبود؟:/
+احساس یه موقعهـ هایی راست میگه،ولی یه موقعه هایی نه!
+روی کیبورد F5بزن...(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان