گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

وقتی به آینده ام فکر می کنم،کجآ میرسم؟سرنوشت من چگونه خواهد شد؟

راهم به کدآم سمت کشیده میشود؟به آرزویم میرسم یآنه...؟

وقتی در کلاس"ک"از همه درس خوان تر است،هرجور حساب می کنی،رتبه اول را برای خودش میخرد!

میگفت من برای مآمانم میخونم،خواهرش برق امیرکبیر میخواند!

خودش هم پزشکی و داروسازی دوست دارد،بنظرم باید برایش دست بزنم،چون پشتکار دارد!

واقعا تلاش می کند برای رسیدن به هدفش و انگیزه دارد!

"غ"هم درسش خوبست ولی هدفش هنوز روبه راه نیست،شاید تنها کسی که درسش در تجربی از

همه سر تر است میتوانم با جرات بگویم"م.م"و"ک.ش"هستند!

این دونفر تلاششان عآلیست...(:

ولی من خودم را باآنها مقایسه می کنم اصلا آن شکلی نیستم،راستش را بخواهی 

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان