گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

در این آشوب تهران چـــادُرت عطر خدا دارد

گآهی میآن همهمه ی شهـــ ـر بی خیآل میشوی،ازهمهـ از تمآم شهـــ ـر،از هرآدمی...

میپیچی در خودت و پیله می کنی،به خودت!هی خودت رو زیر و رو می کنی میگردی ببینی خوبی یانه؟

آسمان بعد از هوای بآرانی رو نگآه می کنم،پرنده هآیی که بی هیچ ترسی دسته جمعی پروازمی کنند!

نگآهت رو به خودشآن جلب می کند،توی دلت میگی،کآش من مثل تو بودم پرنده،کآش کبوتر مدینه بودم!

کآش کبوتر مشهد بودم،کربلا کآش مسآفرت بآشم،"م"خبر رسید میخواد برود درایام عید"کربلا"...

خوش به سعادتت که لایق دیدار ارباب شدی،ولی ته دلم خدآ می گوید فآطمه تو نیز اربعین میروی!

نمیدانم ولی من تذکره ی کربلآیم را از اربابم رضا"علیه السلام"خواستم،خودش گفته کربلآ میدهد...

آقای من خودش میداند چهـ قدر صدآش کردم،میآن ضریحش،میآن ایوان طلایش،میآن روضه مآدرش...

بآورت میشود،میآن زائر ها قدم میزدم،آرامش وجودم را میگرفت،اصلا بهشت که می گویند همآنجآ بود!

من قطعه ای از فآطمهـ را مشهد جا گذاشتم،هنوز ایستاده و هنوز که هنوزاست دارد التمآس می کند!

هنوز و هنوز و هنوز میداند آقایش جوابش را خواهد داد...میداند دسته خآلی برنمی گردد...

بآورت میشود،آنجا خودم بود و خودم و خودم...خآلی از هر فکر دیگری...

وقتی از هتل به حرم و از حرم به هتل میرفتیم،از باب الجواد...

وقتی برای آخرین بار گنبد طلآی آقاامام رضا"علیه السلام"را دیدم و دلـــم شکست و باز گفتم دعوتم

کن آقای من...

نکند بگذرد روزهایی را و دعوتم نکنی...اصلا "نوکــــر" التمآس به "اربابش" نکند میمیرد...

مآدر سآدات چهـ قدر دوست داشتم، از سلاله ی سآدات بآشم،خوش به حآل آن کسی که سیده

است،خوش به حآلت که جلوی اسمت سیده میگذارند...یا صدایت می کنند سآدات...

مثلا به من کآش میگفتم فآطمه سآدات...فکرکن چه قدر زیبا میشد!

#همین چیزا که شآید برای کسی کوچک بآشد،برای من بزرگتر از همه ی آرزو هآست...

کآش یه روز بفهمی جز سلاله سآدات هستی،باید شجره نامه مان را بگیردیم،آخر عموجآن میگفت

شآید شجره نآمه برگردد به سلآله ی سآدات...نمیدآنم راست بود یآنه...؟ولی تو فقط 1%به این

موضوع فکرکن،اصلا دیوآنه میشوی که شآید سآدات بآشی...

آن موقعه است که انگار عشقم به مآدر سآدات کامل و کامل و کاملتر میشود آخر،اسمم فآطمه است

چادر را که ارثیه مادر است بر سر دارم،سآدت بودن که کامل تر می کند!

وقتی میآن جمع "فاطمه سآدات"خطاب شوی وقند در دلم آب میشود!

آن موقعه صدایش میزنم مآدر من دخترتآن هستم،هرچند الآن هم مآدر صدآیشآن میزنم...

حضرت زهرا"سلام الله علیها"فقط مادر سآدات نیست،مآدر تموم بچه شیعه هآس...

#خوشحآلم دلخوشیم اینگونه است از اینجور دلخوشی هآی معنوی و خدآیی و زهرایی...

_وقتی بچه هآی کلاس درمورد برنآمه ی خارجی حرف میزنند و میگویند مثلا او قشنگ خواند...

یا تیپ اون خواننده قشنگ بود یامثلا درگیر مُد روز هستند،که اگر اینگونه نبآشند زشت است!

مسخره س برایم ارزشهآیشآن،اصلا روابطم بآ آنهایی که دنبآل مُد روز هستند یا مثلا رژ لب و آرایش

هستند خوب نیست،یه جور ناهماهنگی میآنمآن رخ داده،البتهـ رژلب و لاک و آرایش خوبست ولی

نه برای مردمآن بیرون...برای دل خودت خوبهـ...مثلا خودم هروقت دلم میگیرد لاک میزنم...

سرم را بالآک گرم می کنم و دقیق میشوم که نکند بد شود!درخآنه نه در بیرون...

#شآید تو هم بخندی به این طرز فکر من...

ولی بدآن من عاشقانه هآیم اینگونه است،دنیآی من این شکلیست...

#عآشق رنگ چآدرم،عشق برایم در چآدر مشکی معناشد...درتمآم جآها باهم بودیم...(:

مگر میشود،ارثیه ای برسد از مآدرسآدات و دستِ گم بگیرمش...O_o

وقتی عکس پروفایل شبکه اجتماعیت میشود،عکس چادر و مثلا دوستت میگوید فآطمه این عکسا

چیه میذاری...؟و یه بحث دیگر می اندازی وسط...چون میدانی از این حرفای چآدر برایش زدی و

از عشق چادر درکی ندارد،نمی تواند درک کند...!

#فقط کسی"عشق به چآدر"را درک می کند که"آن را پوشیده بآشد بآعشق"...[کلیک]

میدآنی میخواهم دستآی پدرم و مادرم را ببوسم برآی اینکهـ مرآ اینگونه با این ارزش ها تربیت کردند!

میدآنی چهـ قدر دلــــم میخواهد تمام مدت دورشآن بگردم...مخصوصا مآدر که چادر را بهم هدیه داد!

همآن موقعه ها یادم هست،مآدر و پدر گفتن:فآطمهـ دخترجآن "اگر دوست داری" چآدر را سرت کند!

وبدون هیچ گونه اجبآری...دلت را میلرزاند سیآهی انبوهش میآن رنگ هآی دیگر...

ای جآنم زینب،دلم هوای مدافعآن حرم کرد،خوش به سعآدتشآن...

آهای داعش بدآن جوانآن مآ ایران و جوانآن شیعه نمی گذارند،حرم عمه جآنمان به دستت برسد!

#خدآ بآماست#برو بمیر بآ آمریکآ برو بمیر بآ انگلیس و فرانسه و تمآم غربی هآ...

#ایران برای ماست و فکرت را پاک کن،ما دور سیدعلی میگردیم،مآ علی را تنهآ نمیگذاریم...

#مرگ بر آمریکآ#مرگ بر انگلیس#مرگ بر ضد ولایت فقیه...

"I LOVE IRAN"

عآشق کشوری هستم که هزاران هزار لآله خونین دارد...(:خدایآشکرت بآبت کشورم ایران...

شکر از آن که انقلابی ام...من رهرو خط حضرت آقاهستم و بس...!

#خدآیاشکرت...(:

#آرامش دوگیتی تفسیر این دوحرف است،آقاکنآر بآنو...بآنوکنآر آقا...[کلیک]عاقبت بخیر بشین...(:

#[کلیک]

#عکس پست از خودم↓↓↓

#قرآن یآدمآن بآشد حتی10آیه...(:

#یآعلی مدد...



۱ نظر
6338
۰۸ اسفند ۱۵:۵۱
التماس دعا

پاسخ :

حاجت روا بشی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان