گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

هنـــــــوز خوبی هست...

مثلا وقتی به گذشته ات نگآه می کنی، ردپآی خیلی هآ را می بینی...

به بعضی هآیش لبخند میزنی از عمق وجودت خوشحآلی،به بعضی هآیش لبخند تلخی میزنی!

میروی میروی میروی جلوتر به حآل میرسی،به الانت،کجای زندگیت ایستاده ای؟

چه قدر به آرزوهآیت رسیدی؟چه قدر هنوز مآنده؟چه قدر از الانت خوشحآلی...؟

شده تابه حال بگو اصلا برای چه اینجام؟اصلا چرا دنیا آمدم؟چرا های دیگر...؟!

شده به الانت بخندی و بگویی میگذرد مثل گذشته،شده بی خیآلی تمآم وجودت را بگیرد!

بی دغدغه از هر جآیی بنشینی گوشه ی خآنه و زانوهایت را بغل کنی و بگویی نمی توانم...؟!

شده از رفتآر بعضی ها دلت بگیرد،بگویی گذشتم از کارت یا نه بگویی انتقام...؟!

مثلا وقتی امروز رفتم بیرون از خانه بعد از مدت ها پشت ویترین هآی مغازه ها را نگاه میکردم!

لباس هآی بچه هآ...وووی ذوق زده شدم،خیلی خوشگله...(:

یاوقتی پشت ویترین مغازه عروسک فروشی بودم و دلم برای عروسک ها پر میکشید!

پشت ویترین کفش فروشی و میگفتم حتما در فرصت مناسب میام و اون کفشو میخرم!

وقتی کنار ویترین مغازه تزئینی بودم و پیر مردی خم شده، گوشه ی مغازه ها داشت کاسبی میکرد!

ونگآهش عجیب بود،صدایش دردناک...انگاری غمی در صدایش بود،به اندازه ی هزار تا حرف...

وقتی خانومی از کنارش رد شد و کمک کرد وقتی باز خانوم دیگری رد شد و کمک کرد...

همانجا احسان ونیکی را یاد گرفتم همانجا ته دل گفتم یعنی هنوز هم خوبی هست پس

زندگی در جریآن است...(:

آنقدر دلواپس پیرمرد بود در این هوای سرد...کآش حآجت روا شود همین امشب به حق این شبهآ...(:

کآش همیشه آنقدر همه خوب بودن و صمیمی...کآش دنیا به این قشنگی بود همیشهــــ...

یا مثلا وقتی فتوکپی کنار خآنه زده بود موقعه انجام فریضه نماز...و کر کره ش کشیده بود!

یعنی هنوز هم آدم هآی خوب هستن،یعنی خدآ می بیند حتی به اندازه همین کوچیکی ها...

**فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ ؛ وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ **. الزلزلة آیه : 7و8
پس هر که هموزن ذرّه‏ای نیکی کند [نتیجه‏] آن را خواهد دیدو
هر که هموزن ذرّه‏ای بدی کند [نتیجه‏] آن را خواهد دید.

همین کآرهای کوچک در آخرت به دردت میخورد،پس دریغش نکن...(:

#نماز اول وقت یآدت باشد،امروز کمی 20دقیقه دیر رسیدم به سرسجاده ام،حواست به نمازت باشد!

#مطمئن بآش،بانماز اول وقت به همه خوبی ها میرسی...مطمئن بآش...(:

مدرسه،امروزعآلی بود...زنگ ورزش کلی خوش گذشت...(:

زنگ دینی "دبیر یه حرفی زد کاملا مخالف بودم منتظر یک جواب خوب هستم و پیداکنم تا به او بگویم

اشتباه بود حرفش..."

البته دبیر دینی مآن را بسی خوبست...

#نفوذ#وقتی می بینید دشمن برای ایجاد دو دستگی از شما تعریف میکند بی درنگ ابراز بیزاری کنید

 شما که میدانید دشمن قصد تفرقه دارد، نگذارید[سیدعلی خامنه ای]

مواظب رای هآیمان بآشیم...به چه کسی رای میدهیم...رهرو ولایت فقیه بآشد...(:

#قرآن یآدمآن بآشد حتی10آیه...(:

#یآعلی مدد...


۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان