گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

یه سفر تکرارنشدنی،مثل رویآ...

باورش برام سخت بود،یعنی مثل خواب بود رفتن من به مشهدالرضا،انگآر دنیا رو بهم دادن...


باتمام امید و وجودم پیش آقا رفتم و التماس کردم،چه روزای خوبی گذشت،خوشحالم از این جوانی که


اینجوری دارم روزاش از دست میدم،خوشحآلم ازاینکه چادریم،ازاینکه حضرت زهرا"سلام الله علیها"هوای


دلمو داره،از شب اول حرم که روضه و سینه زنی حضرت مادر بود تا "الهی به فاطمه"مدیر کنار حرم...


خیلی سفر بامدیر خوبه اینقدر خوش گذشت که وصف نشدنیه،


اینقدر معنویت داشت که سآلها حسرت


این سفر رو خواهم خورد،مثل راهیان نور...مشهد عآلی بود...


باتمآم وجود در کنآر ضریح دعآکردم،تموم خاطرات خوبم خواهم نوشت...


#ممنونم آقا امام رضا"علیه اسلام"...ممنون مهربآن آقای من...


خیلی خوشحآلم،خیلی خوشحآل...وقتی آقا دعوتم کرد و اجازه ورود دادبهم...این یعنی عشق...


#دهه فآطمیه شروع شد،حرمت نگهداریم بنام نامیه مآدر...


#عآشق فآطمیه ام...یه جور حس غریبی داره،یه جور غربت شیعه و مآدر...[کلیک]


خوشحآلم ازاینکه توی دهه فآطمیه حرم پسرش امام رضا"علیه السلام"بودیم...


#خادمهآیی که شآل سبز گردنشون بود،ایون طلا،کفشداری،ضریح،صحن،نقاره خونه...


خدآ ممنون،عآشقتونم اهل بیت"علیه السلام"...


#نآزی کمی میگذر ازاینکه سرنمیزنی،ولی بدآن در کنآر ضریح نآگهآن بیآدت افتادم...


مهدیه هرکجاهستی خوب بآشی...


خوشحآلم ازاین جوانی که دارد میرود...


ساعت5:30_راه آهن تهران_ساعت6:15کنار مدرسه_ساعت6:35خآنه...


30بهمن94،مدیرم را دوست دارم بسی زیآد...


#خاطرههآیم را خواهم نوشت...بله...(:


#قرآن یآدمآن بآشد حتی10آیه...(:


#یآعلی مدد


۶ نظر
نرگـ ــس ...
۳۰ بهمن ۱۷:۲۵
زیارت قبول خواهرم

التماس دعای فرج

پاسخ :

ممنون،ان شاءالله روزیه شما...

التمآس دعافرج+شهآدت...

یآعلی مدد...(:
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۳۰ بهمن ۲۳:۲۷
سلام زیارت قبول:)

پاسخ :

سلآم رهآجآن...ممنون...(:
یه دنیا معرفتی هااا...(:
مهدیه
۰۱ اسفند ۱۸:۱۸
سلام فاطمه گلی خوبی خواهری؟

زیارتت قبول باشه




 

پاسخ :

سلام مهدیه الحمدلله،شماخوبی؟

ممنون،ان شاءالله قسمت شما...(:


6338
۰۲ اسفند ۱۶:۱۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام....
من همیشه اینجام...حتی وقتی که نبودی به یادت بودم...پس رفتی به دیار من...نارفیق بدون من چرا رفتی مشهد؟:((خخخخ!فیلم هندی میشود...اتفاقا من منتظزت بودم..چون هم تو وبم هم جواب میلت رو دادم...:دی!!!ممنون که به یادم بودی...مگر اینکه ما به یادت بیاییم...وگرنه که شما یادت نمیاد...خخخ...بله.خوب اگه من با پای خودم دم ضریح نمیومدم به یادت که یادت نمیاد...خخخخ....بیخیال..رد دادم..:دی
موفق باشی عزیزم...
+یه چیزی!!وبلاگ **** ** **** *** ********** **** ** *** *****

پاسخ :

سلام
ببین کی اومده،نآزی اومده بعله...خودش اومده بعله...بعله...(:خوبی تو...؟!
دیار تو...؟مگه تومشهدی؟ووی...راست میگی؟!
بابا من روحت بردم مشهد...خودش میدونه...ازش بپرس...ههه...(:
منتظرمن بودی؟من که یه راست و چپ بزنی و نگاه کنی اینجام...:|
نآزی مطمئنی واسه من ایمیل فرستادی،چون نیومده ها...؟O_o
مگه میشه بیادت نبآشم،برو برو...بچه پرو...:/
رد دادی اساسی...ههه...(:
پآیدار بآشی عزیزدل جآن...(:
+وبلاگ"م"را گم کردم...:/میخواستم از تو بگیرم...!:/
رستمی
۰۳ اسفند ۱۶:۴۱
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
تک سلولی
۱۰ اسفند ۱۹:۴۲
سلام بانو
دقایقی درگیر احساست و زندگیت شدم.با قلب پاکت برای منم دعا کن عزیز
منم هر وقت رسیدم جلوی حرم به یاد تمام دوستایی که رفتم به وبشونو پستشونو خوندم که دلشون توی حرم آقا جا مونده سلام میدم

پاسخ :

سلام بآنو...(:
تو نیز برای من دعآکن،محتاجم به دعآ...حاجت روا بشی...(:
یعنی مشهدی هستی؟خوش به سعادتت...(:
پس خیلی خیلی بیشتر از قبل دعآکن...(:
یآعلی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان