گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

رآهی دیآر عشق...

آقاطلبید،بعد از روزهایی که از نرفتمآن میگذشت...

خوشحآلم ازاینکهـ آقا هوای دلِ بآرونی مآ رو داشت،هرکی تنهآم گذاشت، مهم اینهـ خدا رو دارم...!

#قبلا گفتم دلـــــــم به بودن کسی خوش نیست،همه میروند وفقط خداست...!

#آقاطلبید،بآورم نمیشهـ...! منم دعوت شدم...(:

دلــــــم میخواد از ته دل بگـــــــــم سلآم امام رضا"علیه السلام"...

دلــــــــم خیلی یه همچین سفری میخواست،ان شآءالله قسمت هرکسی که منتظر بشهـــ...!

خیلی خداروشکر،خیلی ممنون خدآی دوست داشتنی من...

#مشهد رهسپاریم بآ خانوم مدیرمآن و بچه ها...2شنبه_26بهمن94_سوم دبیرستآن...

بآرورم نمیشهـ سفری که از سآل اول دبیرستآن منتظرش بودم،داره میشهـــــ...(:

هوآی مشهد،دلــــــم میخواد هرچه زودتر برم  وبرسم و نماز بخونمو...واااااای...(:خداروشکر...(:

حلآل کنید،خوبی و بدی...دعآ می کنم برآیتآن...

ان شآءالله،اربعین سال95 کربلآ قسمتم بشه...دعآکنید...

مشهد امام رضا"علیه السلام"...

از2شنبه تاجمعه نیستم و به سوی دیار عشق رهسپاریم...(:

#امید آنست بآ دست پر برگردیم...(:

#مشهد_"السلام علیک یا علی بن موسی الرضا"علیه السلام"...[کلیک]

#قرآن یآدمآن بآشدحتی10آیه...(:

#یآعلی مدد...

3t5h_11629849-9407-l.jpg


۱ نظر
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۲۶ بهمن ۲۳:۴۶
سلام التماس دعا فاطمه خانوم

پاسخ :

سلام بیاد همگی نائب زیاره بودم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان