گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

|من در من در گیر است|

گآهی میآن این همهمه شهـــر خودم را گم می کنم،یآدم میرود برای چهـ آمدم؟برای که...؟


چرآ به دنیآ آمدم؟چهـ کآرهآ باید انجام دهم؟تا خـــــــدا بآید برسـم و خودم را تابی نهآیت پیداکنم؟


فکرآی عجیبی در ذهنم مانده به جوآب...:/


کآش یکی تا صبح پآی تک تک نوشتهـ هآیم بود و سوآلهآیم را جواب میداد،اینجوری میترسم بی جواب!


●آزمون 23بهمن94را نخوانده بودم و گزینه ی2 را ندادم...:/

●فردآ امتحآن ریاضی،وسط درس خوابم برد،2صفحه دیگر مانده تاتمام شود...:|

●2شنبه امتحآن فیزیک فصل2،بسی مهم است برآی دبیرش!

●وسآیل مورد نیآز راهنوز نخریده ام،هنوز خیلی چیزهآ مآنده...:/

●بعد امتحآن هآ قرار بود بروم بآشگاه اسم بنویسم کمی ورزش کنم ولی...:|

●به یک دفتر نیازمندم جهت نوشتن شعرهآی دوست داشتنی ام...(:

●گلزار شهدآ نرفته ام از 8آبان94تاالآن...دارم میمیرم...:(

●به آدمی جهت خآلی کردن حرص هآیم سرش نیازمندم...-_-

●از قربآن صدقه هآی مسخره ی بعضیا متنفرم...مثل"م"و"ف"...

●کتآب خآک هآی نرم کوشک را خیلی دوست دارم بخوانم ولی فرصتش نشد!

●کتآب که خآنم مدیر داد را هنوز نخوانده ام...:/

●آرزوی نه،حآجت دلــــــم1سآل است دیر شده،خـدا...؟@_@

●چندتآ از نذر هآیم را هنوز ادا نکرده ام...:/

●دلــــــم لک زده برآی دیدار"ع"...(:

●دوستآی قدیمی نت،از یآدشآن رفته ام...هه!دلم ازهمآن اول به بودن کسی خوش نبود!

●وابستگی خوب نیست ولی دلبستگی خوبست!:|

●دلـــــــم پست هآی...میخواهد،کی میشود من هم...O_o

●من عآشق خودمم،معتقدم تآکسی خودش را دوست نداشته بآشد کسی را دوست ندارد!

●بچه به من میگویند جآن دوست،خآکی بآش...ولی...:|

●دلــــم چآدر نمآز و سجآده جدید میخواهد،بآید بروم بآز به مآدرم بگویم...(:

●دلــــم سآق هآی رنگی و شآل باز میخواهد،25تآ شآل کم است نه؟*_*

●همسآیه بالآی دارد دآماد میشود،عشق در زندگیش جریآن یآفته،هنوز عروس را ندیده ام!

●دلــــم یک پیاده روی 2*ف*ر میخواهد...(:

●هوآی برف کرده ام،برف بآزی...

●دخترعمویمآن در19سآلگی عروس شد...البتهـ هنوز نآمزد است...^_*

●بآبآهمین الآن بستنی خرید،آخیش دستت دردنکنه بآبآجآن...

●فردآ دعآ کنید دبیر ریآضی نیاید...هووف!∩▂∩

(●̮̮̃•̃)
/█\
.Π. رفته ام سراغ درس...

#قرآن یآدمآن بآشد حتی10آیه...(:

#یآعلی مدد...

۲ نظر
آمنه هنرمند
۲۳ بهمن ۲۲:۳۴
چه درد دل های بامزه ای داشتی :)
برات دعا میکنم فاطمه بانو :)

پاسخ :

بلی،ممنون آمنه خآنوم...(:

بلی،دعآکن در حقم منم دعآیت می کنم،تشکرآت...^_*

یآعلی مدد...
نرگس
۲۴ بهمن ۱۸:۵۲
سلام.
وبت خیلی عالیه.
به منم سر بزن
اگه خواستی منو لینک کن عزیزم
http://arcashop.ir

پاسخ :

سلام ممنون لطف داری...(:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان