گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

♥ من انقلابی ام♥

امروز همگی آمدیم،فریاد زدیم مرگ بر آمریکا...Down with USA


مرگ بر ضد ولایت فقیه،وای عاآلی بود،حس خوبی داشتم وقتی احسآس می کنم آقا بااومدن


جوونای انقلابی لبخند میزنن،به شوق لبخندتآن آمدیم سیدعلی خامنه ای...


خیلی عآلی بود،ممنون مردم کشورم،تمآم قد به احترام آنهایی که همیشه در صحنه هستند


می ایستم،مرحبآ ملت ایران...


I love our leader


جوونآی انقلابی،دمتون گرم که بازهم در صحنه بودید...


Down with Israell


Down with USA


Down with English


Down with Daesh


هزار دفعه گفتیم و باز میگیم ما زیر حرف زور نمیریم...!


من ایرانی ام...(:


I Love Iran


رهبرا...عآشقـتآن هستم...^_*


#رهبر من سیدعلی است و تنهآ نخواهیم گذاشت رهبرم را...


همیشهـ در صحنه هستیم...دشمن برو!


#آمریکآ هیچ غلطی نمی تواند بکند_امام خمینی"ره"_


#خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست...بله،اینجوریآس...


# 22بهمن94،محآل کم بیاریم و ببازیم،ماخودمون فردآمون میسازیم...


#جوون انقلابی،مطیع رهبرم،[کلیک]


•♥رهبرم سید علی˙·۰•♥ -


 ♥اللهم الحفظ قائدنا الخامنه ای♥


#یآعلی مدد...




۲ نظر
میثم یوسفی
۲۲ بهمن ۱۵:۱۰
چه عکس قشنگی ...

روی کره زمین کلیک کن!
از قسمت تنظیمان وبلاگت، جعبه "دنبال کردن" را فعال کن تا بتونیم دنبالت کنیم
امیدوارم وبلاگم انقدر خوب باشه که دنبالم کنی ...

پاسخ :

وب شماهم خوبه...!
رستمی
۰۳ اسفند ۱۶:۴۲
لبیک یا امام خامنه‌ای

پاسخ :

لبیک یا سیدعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان