گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

✿آروم آروم بآش✿

یه روز فوق العاده خوبِ خوبِ خوب...


خداروشکر،امروز مدرسهـ مخصوصا زنگ شیمی بخیر گذشت،بسی جای شکرش باقیه!


امروز بدجور مدرسهـ دچار تنش شده بود!امیدوارم اتفاق خاصی نیفته!


#خدا باماست،درکنآر همه ی سختی هآی زندگی...یادمون باشه،بودن خدآ یعنی دلگرمی،دلخوشی!


اینکهـ کسی بیادت باشد خوبست،اما اینکهـ کسی همیشهـ بیادت باشد


با جمله اول فرق دارد بسی!


یه دوست داریم به اسم"ی"اینقدر شعرهآی زیبایی بلد می باشد که من از ذوق محو میشم!


به شعر علاقه مند شدم اینکهـ شعر های تک بیتی و چند بیتی رو حفظ کنم،البتهـ..."ع"هم 


در علاقهـ مندی من به شعر بسی زیاد کمک کرد!شعر حافظ بخونم و حافظ داشتهـ بآشم...


"ع" را خیلی دوستش دارم،مخصوصا بودنش را...


خب بگذریم،آدمهآیی دارید در زندگیتآن که جلب توجهـ را دوست دارند!


وچه قدر متنفرم از این آدمهآی ظاهرساز...:/


همش خودشآن را میخواهند به همه تحمیل کنند،ایش!مسخره هآی بی مزه...:/


#آدم خودش بآشه،بهتر از اینهـ مجسمه یه آدم دیگهـ بآشهـ...


زنگ شیرین دینی"درانتظارطلوع"،درسآی اینگونه را بسی زیاد دوست دارم...


درس درمورد ائمه اطهآر"علیه السلام"اینجوری آدم با اهل بیت"علیه السلام"خیلی بیشتر آشنا میشه!


ویه جورایی توی ذهن جوونآ بهتر جا میگیره،تا چیزای دیگه!


مثلا گفتمآن دین...خدآ...اهل بیت"علیه السلام"...اینجوری بچه هآ بیشتر درک می کنند!


22بهمن94آمد...همین فردآ قرار ملت ایران،میدآن آزادی...


افتخآر می کنم به ولایت فقیه و فقط رهبرم،نه دولت!


افتخآر می کنم به کشورم ایرآن...به شهدآی کشورم...به مردمآن قهرمآن ایرآن...!


ایرآنی ام و ایرآنم را دوست دارم...


I love Iran،I am proud of my country Iran


بی نهآیت دلم میخواد یه نفر رو بگیرم بزنم!خیلی رو اعصابه...:|


والآ،خیلی خوشمآن می آید از آن یک نفر!هووف...:/


البتهـ... دلمآن به دیدار یک نفر خوش است،خداکند دیدارش محقق شود!


عآشق دیدنش هستم و منتظر می مآنم برآی دیدنش...


دلمآن تنگش شده...


1سآل گذشت از اتفاق آن روز...البتهـ...هنوز 1روز به 1سآل شدنش مانده...


"ی"دوستم را خیلی دوست دارم،مخصوصا شعرهآی خوبش را...دختر دل پآکی است...


دلش صافهـ... صافهـ... خوشحآلم از داشتن آدمهآیی مثل"ی"...


#آهآی نآزی خآنوم کجآیی؟چند روزیست بی خبریم از شما...؟


دلم یهویی از اینا خواست[کلیک] و[کلیک]


#الآن دقیقا مثل [این]دلم میخواد خآلی باشم از دنیآو فقط آرامش...


#هرکی اهل شعر اینو گوش کنه!محشره...[کلیک]


#تا برش میدارم،از "تو"مینویسد...نمیدانم این "خود نویس" است یا"تو نویس" !؟؟*ع*ا*


#قرآن یآدمآن بآشد حتی10آیه...


#یآعلی مدد...


۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان