گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

می خوام دور از همه دنیا...توی حال خودم باشم

وقتی ذهنم آشفته میشود مثلِ الآن دلـــــــم میخواهد تنهآی تنهآی تنهآ باشم!


میخوام همه رو کنآر بزنم و خودم را بغل کنم و برای دلِ خودم زار زار گریه کنم،برای مهربآنی هآیی


که درحق آدمهآ انجآم دادم وبآز هم آدم نشدم!


دلـــخورم از "او" که میگفت بیآدت هستم ولی روزهاست


که خبر نمیگیرد،خبر نمیدهد،آن موقعه تآزه هم می گوید همرآهت هستم،مسخره است این همرآهی!


مهربآنی های الکی الکی ام برای دیگران کآر دستم داده!


بعضی وقتآ به خودم میگم یعنی فآطمهـ... دیوآنه ای دیوآنه...:/


حتی مثلا دوستم میخواست امروز به خآنه ی مآن زنگ بزند،به او هم گفتم زنگ نزن!


حوصله ی هیچ کسی را ندارم وقتی تکلیفم باخودم معلوم نیست!


وقتی نمیدآنم باید منتظر باشم یانه؟بروم یابمانم؟بمیرم برای خودم یا زندگی کنم از دست آدمها!


بعضی وقتآ که دلم نخ هآش گیر می کند به روزگآر،آهی پیاپی می کشم و میخندم!


میزنم روی دوش روزگآر و مرحبا میگویم که چه قشنگ فریب لحظه لحظه هایت را خوردم وهیچ نگفتم!


بگذریم از لحظه هآی تلخ روزگآر ولی روز هآی خوبم داشته ام...


مثلا همآن روزهآی کودکی وقتی بابا به خآنه می آمد و برایم عروسک میخرید و هدیه...


هرشب برایم میخرید هرشب...


مثلا آن شبی که خواب بودم و هدیه ش را باز کرد و با صدآی عروسک بیدار شدم و چشمهآیم را


بازکردم و خوشحآل شدم از داشتنش!


یامثلا...


کآش هیچ وقت بزرگ نمیشدم کآش بزرگتر نشوم و در همین سن هآی جوانی ام از دنیآ بروم!


بزرگتر شدن را دوست ندارم،دنیآیشآن وحشتناک ترس دارد!


وقتی زنده زنده فراموش می شوی پس مرده باشی بهترس!نه؟


نمیدآنم ولی  دلم بودن هیچ کسی را نمی خواهد از همه میترسم از اعتماد میترسم...


خوش نمی آید تمام زندگیم را برآی کسی بگویم و آن هم تحلیل کند!


دوست را به اندازه ی دوست قبول دارم ولی بیشتر نه!


این تفکر من است!


چون دوست برایم نخواهد ماند و میرود،همین آدم هآی اطرافم میروند چه برسد به دوست!


یکی از دوستآن می گوید: تو مرآ نمی خواهی؟


برآش گفتم:من دوست را فقط در دوست می بینم و لزوما نمی خوام بیشتر از این نزدیک شود به من!


از ضربه هآش به دیگران نتیجه گیریم این شد!


خلاصه بمیرم برآی خودم که تنهآس!


#ازمن به شمآ یک حرف:برای هرکسی وقت نذار،یک وقت می بینی همآن یک نفر میروند و بآز تنهآیی!


#[کلیک]


#دلم یک ترانه ی غمگینِ خارجی می خواهد!


 با زبانی که نمی فهمم چیست...


 می خواهم به دردی که نمی دانم چیست زارزار گریه کنم...


#قرآن حتی 10آیه یآدمآن بآشد!


#فقط خداست که همرآه می مآند،همین!


#یآعلی مدد



۳ نظر
6338
۱۶ بهمن ۱۶:۰۹
خییییییلییییی خوب میفهمم حرفات رو....خییییلی خووووووب!!!!!اهنگ های پیشنهادی عالی(:

پاسخ :

بهتر از هرکسی میدونم که تو درک می کنی شدیدا...
*-یکـــ بانـــــو -*
۱۶ بهمن ۱۶:۱۳
بسیار عالی

پاسخ :

تشکرآت بآنو...
فاطمه گلی
۲۱ بهمن ۱۷:۵۰
kheyli  khoob
vebeto doos daram

پاسخ :

tank Fatemeh goli
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان