گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

بودنمآن حتی به یک نگآه هم نمی ارزد...

سلآمی بلندآی شب هآی زمستآن...


فکرمآن مشغول شد،امروز زنگ دینی،موضوع:"خورشید پنهآن"


سکآنس اول:دبیر وارد شد و بعد از امتحآن کتآبم را بازکردم و درس درمورد حضرت مهدی"عج"


خوشحآل بودم از درسی درمورد آقاست،درمورد ظهورش...


ولی کمی بعد فکر و فکر وفکر...تآبه حآل شده برآی ظهورت کآری کنم که به درد بخورد؟


همش نق زدم از نداشتن بعضی چیزاها...ولی آقا از نبودن شمآ نق زده ام...؟


بچه شیعه اما برآی ظهورت کآری کرده ام!


نه،هرجمعه نه، هر سآلی که به جمکران میروم،آیاهمیشه همراه بوده ام؟


هزار و دویست و خورده ای سآل میگذره،اما هنوز غیبت هست!


آقا از کوچه هآی شهرمآن نگذر،میدآنم دلت میگیرد پس ازاینجهآ عبور نکن!


میدآنی آقا بعضی هآیمآن آنقدر غرق دنیآ شدیم که همه ی دین و مذهب را فراموش کردیم!


کسی هست که هوآی دل ابریت را دآشته باشد،آقا...


سربار بودنم کنآر...امآ صدای شمآ رو خواهم شنید در ظهور؟


وقتی می گویی:"انا المهدی"


آقا کجآی این شهر هستی که کوله بآر حرفهآیم را به سویت روانه کنم؟


چه حس بدیست وقتی حسی میشوی ولی مانند خورشید پنهآنی!


درلحظه لحظه تیک تاک هآی سآعت زندگی حضور داری امآ پیدای پنهآنی...


مولآی من...


کآش روزی محقق شود ظهورت آن لحظه را از خوشحآلی فریآد میزنم امام من آمد!


دلم برآی یک خلوت با جمکرآن تنگ است،آرزوی دوبآره ی جمکرآن و آن کآشی هآی آبیش!


چهـ... نگآهم روآنه است برآی دیدآر...آیا دل و دیده یکی است؟


***ای توسل سبز دعآی ما آیا میرسد دعآی ما به حضورتآن***


شهدآ آیا حضورم به یه نگآه نمی ارزد"انظرو الینا ایها الشهید"


چه قدر این "عشق مذهب"را دوست دارم...


مثلا "اردوی مذهبی"،"مشهد"،"کربلآ"،"جمکرآن"،"قم"،"دوکوهه"،"خرمشهر"...


آخ!


گفتم شهدآ،1217 عکس مزارتآن را دیدم آقایی کنآر مزارتآن ایستاده بود ومن نگآهش میکردم!


رهبرم سیدعلی کنآر مزآرتآن بود همین11بهمن94که گذشت...!


دقیقا همآن جآی که حضرت آقا ایستاده بود من آبان مآه وایساده بودم،1217 میدونی چند ماه شده


که هنوز دعوتم نکردی؟میدونی چند هفته شده؟1217 هی میخواستم بیآم نشده...


1217 نکنه شمآهم نآامید شدید ازمن...


نگو"1217"که برآیت دختر بدی هستم نگو...


#بروم کمی آدم شوم،خودم رآ مثل آنهآ بآید خدآیی کنم کآش بشود،شهآدت قسمت من...


#قرآن حتی 10آیه یآدتآن باشد...


#عکس پست مربوط به مزار شهید علی خلیلی


# [کلیک کنید]


#یآعلی مدد


۴ نظر
آیه ***
۱۴ بهمن ۲۰:۵۰
خیلی زیبا و پاک نوشته بودید 
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ :

ممنون آیه جآن...

کوتآه ترین دعآ برآی بلندترین آرزو...

"اللهم عجل لولیک الفرج"
مهدیه
۱۵ بهمن ۱۱:۲۸
سلام فاطمه خوبی ؟ 
نظرات پست بالاییت بسته بود :-( 
منم خیلی وقته که دلم میخواد برم شلمچه ..اولین باری که رفتم نفهمیدم کجا بودم ...ولی یه مدت گذشت تا فهمیدم کجا رفتم ...شاید دیگه شهدا دعوتم نکنند ...ولی همین که تونستم بفهمم شهید و پلاک  یعنی چی خودش یه شانس بزرگه تو زندگیم 
یادته با هم دلنوشته مینوشتیم برا شهدا ...خیلی دلم میخواد یه بار دیگه با هم دلنوشته بنویسم 
یا علی ...

پاسخ :

سلآم مهدیه خآنوم،الحمدلله مهدیه میشه جواب بدی وقتی میگم خوبی؟توهم از حآل واحوآلت بگو!
آره،دیگه گفتم یه دونه رو باز بذارم...
منم ولی دلتنگیش خیلی بدِ...:"(
کربلآ بنظرت میرم؟وای فکرکن...
اینقدر تلآش می کنم که خوب بشم تآ آقا دعوتم کنه!
آره،یآدمه...
علی یآرت...
مهدیه
۱۵ بهمن ۱۱:۳۱
یادته تو اون وب قبلیت یه لینک گذاشته بودی برا شهدا ...هنوز هم دارمش ...فک کنم نوای شهدا بود ....

پاسخ :

بله،بله یآدمه...
عــ ـاکـ ـف ...
۱۹ بهمن ۱۹:۲۲
چقدررر راجع به این پست درکتون کردنم :(

پاسخ :

هعی...:"(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان