گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

اینجا کسی ست پنهان... همچون خیال در دل...

یآدش بخیر چهـ روز هآی خوبی داشتم دربلآگفا،البته منهآی روزهآی آخرش!


دلم برای دوسـتآی بلآگفایی تنگ شده!


ندا،کیمیا،سآرا،نآزی،فآطمهـ... مهدیهـ... و...شکیلآ... و...


نظرآت شلوغ بود و غوغآ...حالآ هرکسی در گوشه ای از دنیا،من اینجآ آنها...


دلت میگیرد از اینکه کسی را دآری ولی نیست،بآید بآشد ولی...!


بعضیآاینقدرحضورشآن پر رنگ است که حتی نبودن یک دقیقه شآن هم درکنآرت دیوانه وارسخت است!


هرکسی دیر یا زود از این بعضیآ در زندگیش حضور پیدا می کند!که میشود تمآم زندگیش!


#یه حرف خواهرانه،بیشتر از هرکسی برای "او" اهمیت بدهید اگر واقعا همراه هست!


دیدی یه روز هآیی رو بعد از گذشت آن دغدغه باخیآل راحت میروی خآنه!


اصلا انگآر تمآم خوشحآلی هآی عآلم سرت آمده!


مثل تمآم شدن امتحآن هآی دی،خرداد،مثل تمآم شدن کنکورمثل...


دنیآ رو چطوری می بینی؟اصلا تآالآن که توی دنیا بودی و هستی اون جوری که خواستی زندگی کردی


یکم بیایم زندگیمون تحلیل کنیم،دوست داریم به کجاها برسیم از کجاها دور شدیم!


دست اتفاق هآ رو بگیریم و به بهترین نحو آنها رو به زمین بندازیم،بیآ حال خودت رو خودت خوب کن!


#البته این نسخه حرفهآم برای کسی که"عآشق بوده"و دل شکسته"مورد استفاده نیست!


خودت میدآنی عآشقی همهـ... چیز آدم را می برد!مطمئن بآش...!


دیده ام که میگویم به جآن وبلآگم که دوستش دارم!


آدم هآی عآشق درگیر کسی جز معشوق نیستند،باهربهآنه ای یآد معشوق می افتند!


مثل یک غذایی که اون دوست دارد،یا اسمش یا یه رفتآر...یا...


موآظب خودت بآش بآنوی شهر من...(:


کنار دریا ... عاشق باشی ، عاشق تر می شوی ...


 و اگر دیوانه ، دیوانه تر ...


 این خاصیت دریاست ... به همه چیز وسعتی از جنون می بخشد...


خودت را اگر گــــــــم کرده ای پیدا کن#خلوت کن با خودت با خودت وخدآ...


[کلیکــ]


#آهنگش را دوست داشتم،گفتم شآید به دل شمآهم بنشیند!


#قرآن هرروز یآدمآن بآشد حتی 10آیه...(:


#یآعلی مدد



۲ نظر
وجوج جیم
۱۳ بهمن ۱۶:۴۴
بلاگفا دنیای دیگه ای بود.همه مایی که یه روز بلاگفا رو تجربه کردیم میفهمیم که اون روز ها چقدر تکنولوژی قشنگ تر بود.حسرت وبلاگ،دوستای دوست داشتنی و یکهو خرابی سرور ها.
ما حالا مثل بازمونده های زلزله ای هستیم که دوستای زیادی ازمون گرفته.ما مهاجر های جنگ زده ای هستیم که پریشونیم و هنوز درگیر دنیای تکنولوژی وسعت یافته و توسعه نیافته ایم.

پاسخ :

آره،دقیقا...:(
چه تعبیر خوبی کردی!دلم تنگ شده برای بلآگفآ...:"(
مهدیه
۱۴ بهمن ۰۹:۵۹
سلام فاطمه جون خوبی ؟
چه خبرا ؟ ! 
من که همیشه هستم در خدمتتون شاید بودنم رو هنوز باور نداری ...!!
شاید هم هنوز من اون مهدیه ی تصورات تو نیستم .....همیشه مثله یه سایه حواسم بهت بوده و هست ....قشنگ آمارا کارهاتو دارم ...همون موقعه هایی که نیستم بیشتر حواسم بهت هست ...شاید نخوای باور کنی هر چند چن بار هم خودت دیدی 
من یه مردادیم ...جونم واسه ی رفیقام در میره ...دیووونه بازی های خاص خودمو دارم 
بلد نیستم دروغ بگم ...شاید بعضی وقت ها از دست کارهام ناراحت بشی 
فقط یه چیزیو خوب میدونم ...اونم اینکه من یا کاری رو انجام نمیدم یا تا تهش هستم 
نصفه نیمه تو کارم نیستم ....اخلاقم خیلی بده ..خودمم میدونم ...ولی دم اونایی گرم که من با همینی که هستم خواستن و گرنه بهتر از من رو که همه میخوان 
قالب وبلاگت هم مبارکت باشه ...خوجله :-)
یا علی ....

پاسخ :

سلآم مهدیه خآنوم الحمدلله...توخوبی؟
سلآمتی رهبرمآن سیدعلی...(:
بودنتآن بسی بآور شده است،نگرانش نبآش!
آمار کآر هآی من...:/
چگونه آن وقت؟
من نیز یک خرداد مآهی تشریف دآرم مرآهم دست کم نگیری!
ممنون بآبت تبریک...(:
علی یآرت دوست مرداد مآهی من...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان