گلدونهـ

مینویسم تا اتفاق بیافتد

شلوغی شهــــــ ـــــر...

صدآی شلوغی شهـــــــر،برآی فکـــــر کردن تو کافیست!

اصلا برای بیآد بودن تو باید شهــــــر شلوغ باشدوگرنهـ... تنهآیی که همه بیآد آدمهآ هستند!

می بینی!حتی کتآب ادبیآت از تو سخن می گوید:

تآتو نگآه می کنی کار من آه کردن است***ای به فدای چشم تو این چه نگآه کردن است

ذهن من می نویسد برای او!

بگذآر از امروز بگویم،از هوآی تآزه صبح وسردش از بیدار شدن هآی نصف شبم و حتی همآن چند ثآنیه

بیآدمی آورم دیروزم را...

عجب!مثلا در زمآن وقتم را الکی از دست دادم باید مواظب زمآن باشم نه؟!

خیلی شلوغی شهر را دوست دارم البتهـ... ازاین لحآظ که من تماشا کنم آدمهآیی را که از کنارم رد

میشوند،میخندند و شآد می شوم،گریهـ... می کنند و غم بر دل می نشینید!

یا مثلا...

وقتی آدمی خستهـ... در خودش فرو رفتهـ...

مثلا مثل کسی که دلتنگ یآر است ها...؟!

شلوغی شهـــــ ـر گآهی اوقآت هم اذیتم می کند،همین آلودگی هوآیش بد است!

ولی در گوشی به تو یک چیزی می گویم:

میدآنی من راستش را بخوآهی از نگآه آدمهآ میترسم از حرفهآی سردشان!

وقتی بعضیآ به دیگری حرف سرد میزنند نآراحت می شوم!

وقتی میشود بامهربآنی مسئله را حل کرد چرا حرفی سرد بر دلش میگذآری...؟!

اصلا این آدمهآرا نمی فهمم!

انگآر از کره ی نپتون آمده اند!سرد سرد هستند!

ولی راستش را بخوآهی شآید حرفهآی من نیز سرد بآشد!

همیشهـ... در نوشتهـ... هآیم از مآدرم خواهم گفت حالآ یک روزی نه یک روزی بلی!

ولی مهم آنست خوآهم گفت!

اینقدر حرفهآیش به درد زندگیم می خورد که نگو!

نصیبتآن بشود از این مآدر ها آدمهآی سرد!

از این آدمهآی مهربآن در کنآرتآن که سردی نگآهتآن را بگیرد و گرمی هدیه دهد!

عجب دوست داشتنی هست شهـــــــ ـرمن!

با آلودگی هوایش،باشلوغیش،همه بدی هآیش را کنار بگذارم،خوبی که دارد...؟!

مآدر میگفت:فآطمهـ... بآنو هرموقعهـ... خوبیت را ندیدند بابدی جوآب ندهی ها!

تو خوب بگو! اینقدر خوبی کن تا شرمنده ی نگآهت شوند!

راست می گوید:با یکی که برآیم بد زد!خوب بودم،من راست میرفتم آن چپ!

من چپ میرفتم آن رآست...جوآبش را بدی ندادم به حرفهآی مادر گوش دادم و خودش آمد...!

همآن آدم حالآ خودش جلو آمد و خوبی کرد!

بآورت میشود اثرش را دیده ام!

ولی گآهی اوقآت آمپر اعصابم میزند بالآ و قاطی می کنم،سیم های مغزم اتصالی می کند!

هووف!

عجب دلتنگ دیدار یکی هستم...

چهـ... خوش روزی شود دیدار من با او...!



#شلوغی شهـــ ـــــر-یآدت را تداعی می کند-کآش پیدایت کنم یآرا...


#یآعلی مدد

۲ نظر
amir
۱۰ بهمن ۲۰:۴۶
عکس خوبیست

پاسخ :

ممنون...
مهدیه
۱۲ بهمن ۰۸:۰۵
✘زندگی زیباست…✘⇦به زیبایی چشم های پف کرده از هق هق های شبانه⇨←به زیبایی بغض های نفس گیر روزانه→به زیبایی قلب تکه تکه شده ازشکسته های بیشماربه زیبایی نفسی که از تنگی بالا نمیاید♚به زیبایی تمام شدن♚╮ تدریجی من ╰↯ آری زندگی زیباست… 
 

پاسخ :

مهدیهـ... نگو ببینم عه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
یارحمان

من اینجا کاملاً خودمم :)

برایم دعا کن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان